خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و تو سعه ذوب آهن:

اتمام پروژه کارگاه اکسیژن جدید ذوب آهن تا شهریور ۹۵

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۳۵

پروژه کارگاه اکسیژن جدید ذوب آهن با هدف احداثپلنت تولید اکسیژن با ظرفیت ۲۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت همچنین تولید ازت و آرگون درفاز اول در ضلع جنوبی کارگاه اکسیژن قدیم و در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع در حال احداثمی‌باشد که تا ۲۵ شهریور ۹۵ به پایان می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و تو‌سعه ذوب آهن گفت: قرارداد طراحی، ساخت، تامین، نصب ور اه اندازی این پروژه با شرکت صفا فولاد به عنوان پیمانکار اصلی، به مبلغ۳۳ میلیون و ۷۵۰ هزار یورو به صورت EPC(کلیددردست) و در زمان ۳۶ ماه ازتاریخ دریافت پیش پرداخت ۲۵ شهریور ۹۲ منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضایی گفت: این پروژه از بخش‌های مختلفی شامل اتاق کنترل، کمپرسورخانه، کلدباکس، کولینگ تاور، اتاقهای شیمیائی و آنالایزر، پست برق ۱۰/۶۳ کیلو ولت، مخازن ذخیره اکسیژن، نیتروژن و آرگون و تجهیزات ASU تشکیل شده است.

معاون برنامه ریزی و تو سعه شرکت افزود: پیمانکار مطابق قرارداد متعهد شده است در طراحی خود جانمائی فضاهای لازم و تسهیلات یوتیلیتی مطابق باشرایط فنی قرارداد را برای فاز دوم به ظرفیت مشابه در مجاورت فازاول پیش بینی کند.

وی با اشاره به طراحی و ساخت و نصب پست برق ۱۰/۶۳کیلوولت جهت تغذیه همزمان هردو پلنت که درفازاول انجام خواهدشد، افزود: صاحب تکنولوژی، فروشنده و طراح اصلی پروژه شرکت چینی Hangzouh Hangyang بوده که به عنوان پیمانکار زیر مجموعه شرکت صفا فولاد و طرف خارجی پیمان است.

وی تناژ کل اسکلت فلزی و تجهیزات مکانیکی پروژه را حدود ۳۷۰۰ تن ذکر کرد و گفت: بخشی از این تجهیزات ساخت داخل و بخشی نیز از خارج کشور تامین می‌شود.

رضایی افزود: پیشرفت کل پروژه تا ۱۰ آبان ۹۳ حدود ۲۱ درصد نسبت به ۳۳ درصد برنامه است و درحال حاضردر فاز ساختمانی قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و تو سعه شرکت ضمن بیان برنامه زمانبندی مصوب و نحوه پرداخت مطالبات پیمانکار گفت: شروع عملیات نصب تجهیزات از ابتدای سال ۹۴ آغاز خواهد شد و پیمانکار متعهد شده است که تأخیرات حادثشده تا کنون را جبران و پروژه را در زمان مقرر تا ۲۵ شهریور ۹۵ به پایان برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز