خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

هزینه جدیدی برای ساکنان مسکن مهر ایجاد نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۶۵

تفکیک و صدور سند واحدهای مسکن مهر بر اساس قوانین و مقررات و آخرین تصمیمات اداره کل راه و شهرسازی استان هزینه جدیدی برای ساکنان این مناطق ایجاد نخواهد کرد.

استاندار اصفهان در هفتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان گفت: با توجه به مشکلات مسکن مهر اکثر جلسات شورای مسکن استان به این مقوله مربوط می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور به وضعیت مسکن مهر استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت مسکن مهر اصفهان نسبت به استان‌های دیگر در جایگاه بهتری قرار دارد و تاکنون ۷۵ درصد از تعهدات در این خصوص انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های دولت تمامی تعهدات در این زمینه به طور کامل انجام می‌شود، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید مسکن مهر جدیدی نخواهیم داشت و برنامه جدید دولت ایجاد مسکن‌های اجتماعی است.

استاندار اصفهان افزود: متاسفانه در طراحی و ایده اولیه مسکن مهر به طور کامل و جامع مسائل آن دیده نشده است و در حال حاضر انجام تعهدات مسکن مهر با مشکلات زیادی مواجه است.

زرگرپور مشکلات مالیاتی، بیمه، عوارض و سود تسهیلات مسکن مهر را از جمله مشکلاتی برشمرد که در جلسات شورای مسکن استان مرتفع شده است.

وی به موضوعات بررسی شده در این جلسه اشاره کرد و بیان داشت: در هفتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان مقوله آتش‌نشانی و همچنین هزینه تفکیک و صدور سند واحدهای مسکن مهر در شاهین‌شهر مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس قوانین و مقررات و همچنین آخرین تصمیمات اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری شاهین‌شهر هزینه جدیدی برای ساکنان این مناطق ایجاد نخواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هنوز بسیاری از مشکلات این پروژه‌ها حل نشده است، ادامه داد: بخش اعظم مشکلات زیربنایی از جمله آب و برق حل شده اما مشکلات روبنایی از جمله احداثمدرسه، مسجد و غیره در این میان وجود دارد و حل کامل این مشکلات به دو سال زمان نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز