خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

وضع تولید ناوگان جدید حمل و نقل جاده‌ای پاسخگوی نیاز حمل و نقل کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۶۲

امسال تولید ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای کاهش یافته و عدم جایگزینی ناوگان جدید سرویس دهی با ناوگان فرسوده در برخی از مناطق مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در کارگروه ارتقا سطح خدمات سفر گفت: به منظور کنترل و نظارت بر حمل و نقل مسافر و خدمت رسانی بهتر به مسافران تیم های گشت نامحسوس تشکیل شده و با همکاری پلیس راه به صورت تصادفی در محور های استان مستقر می شوند و اقدام به کنترل و بازرسی ناوگان با چک لیست های تدوین شده می‌کنند و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ کیانی با اشاره به افزایش سن ناوگان حمل و نقل مسافر افزود: متاسفانه در سال جدید تولید ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای کاهش یافته و عدم جایگزینی ناوگان جدید سرویس دهی با ناوگان فرسوده در برخی از مناطق مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی اذعان داشت: سن فرسودگی ناوگان مینی بوسرانی به ۲۶ سال، اتوبوسرانی به ۱۳ سال و سواری کرایه به ۵/۸ سال افزایش یافته و جنانچه روند تولید ناوگان به شکل موجود ادامه یابد در یکی دوسال آینده مشکلات حمل و نقل مسافر چندین برابر و شدت نارضایتی مسافران را بدنبال خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر نظارت دقیق مدیران فنی بر سلامت ناوگان پیشنهاد کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به شرکتهای سازنده خودرو اعلام کند کارت ایمنی خودرو که ضروریست مسافران از درب های اضطراری، چکش نجات و غیره اطلاعاتی داشته باشند برای ماندگاری بهتر طراحی و در صندلی ناوگان کنند.

کارگروه ارتقا سطح خدمات مسافری در ابانماه سال جاری با حضور رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، کانون انجمنهای صنفی شرکت های مسافری و روسای انجمن ها صنفی و مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه های کاوه و صفه در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز