خبرگزاری کار ایران

معاون مناطق ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان:

نباید به دلیل نبود امام جمعه درمنطقه‌ای، فریضه امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۵۵

در این نشست هر یک از فرماندهان درباره مشکلاتی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر رو به رو هستند صحبت‌هایی را مطرح کردند که امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های مختلف این مشکلات دربخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

جلسه هماهنگی و تعامل ستاداحیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شرق اصفهان(جرقویه، جرقویه علیا، هرند، ورزنه، کوهپایه) و دبیران ستاد احیاء بخش‌ها جهت بررسی مسائل و مشکلات مربوط به این ناحیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون امور مناطق ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه درجلسه هماهنگی و تعامل ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر با ناحیه امام علی(ع) شرق اصفهان که در۲۸ مهرماه برگزار شد، گفت: در این نشست هر یک از فرماندهان درباره مشکلاتی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر رو به رو هستند صحبت‌هایی را مطرح کردند که امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های مختلف این مشکلات دربخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سعید الیاسی تاکید کرد: در این جلسه بر محور‌هایی همچون عدم آشنایی و عدم همکاری برخی از مسئولین برای احیاء امر به معروف در شهرستان‌ها، همچنین عدم حضور امام جمعه در برخی از بخش‌ها صحبت‌هایی مطرح شد که مقرر شد بخش‌هایی که فاقد امام جمعه هستند از یک روحانی فعال در این زمینه استفاده کنند.

وی بیان داشت: نباید صرفا بخاطر اینکه در منطقه‌ای امام جمعه وجود ندارد فریضه امر به معروف و نهی ازمنکرمظلوم واقع شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه کمبود امکانات، روش‌های همکاری و برگزاری جلسات هماهنگی برای امر به معروف در ناحیه شرق امام علی(ع) مباحثی عنوان شد که برای هر یک از این موضوعات تصمیماتی اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز