خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن خیریه به‌حضرت صدیقه طاهره(س):

طرح تحول نظام سلامت، ارزشمند و قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۰۴

طرح تحول نظام سلامت در جامعه، تاثیرات بسیار زیادی داشته و اقشار آسیب پذیر جامعه را در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان یاری کرده است.

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علی‌ها) گفت: طرح تحول نظام سلامت ارزشمند و قابل تقدیر است و از زمان اجرای این طرح پیامدهای بسیار خوبی به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید محمد باقر حجازی اظهار داشت: این طرح، یک طرح جامع در حوزه بهداشت و درمان است و در جامعه تاثیرات بسیار زیادی داشته است و اقشار آسیب پذیر جامعه را در بخش‌های مختلف بهداشت ودرمان یاری کرده است.

وی افزود: از زمان شروع اجرای این طرح بسیاری از هزینه‌های درمان به همت دولت تامین شده است و لازم است از پیگیری‌های وزارت بهداشت و درمان و اهتمام بر این موضوع تجلیل و قدردانی کنیم.

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علی‌ها) با بیان اینکه با تدبیرهای لازم باید در جهت ادامهٔ این طرح کوشا باشیم، تصریح کرد: فرهنگسازی در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند بسیاری از هزینه‌های درمان را کاهش دهد.

وی ادامه داد: خیریه‌های فعال در حوزه سلامت از این اقدام ارزشمند و اثرگذار تجلیل و قدردانی می‌کنند و در زمینه‌های مختلف آمادگی همکاری و همراهی دارند.

سید محمد باقر حجازی افزود: امیدواریم با همت مسوولان و خیراندیشان بتوانیم در زمینه‌های مختلف درمانی و آموزشی پیشرفت کنیم و اقشار جامعه دغدغه‌ای پیرامون درمان نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز