خبرگزاری کار ایران

درآستانه آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر:

شهر اصفهان با عطر شهدای امر به معروف و نهی ازمنکر آذین بندی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۹۱

با حضور مسئولان و قشر های مختلف مردم، مزار شهدای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان غبار روبی و عطر افشانی شد.

در آستانه دهه اول محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، مراسم عطر افشانی مزار شهدای امر به معروف و نهی از منکر با حضور خانوانده شهدای آمرین به معروف و ناهیان از منکر، مسئولان ستاد احیاء شهرستان اصفهان، مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار اصفهان در بعدازظهرپنجشنبه اول آبان ماه در گلستان شهداء اصفهان عطر افشانی و غبار روبی شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این مراسم علاوه بر غبار روبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، مزار شهدای امر به معروف و نهی از منکرشهرستان اصفهان که در این راه به خیل عظیم شهادت نائل شده‌اند غبار روبی و عطرافشانی شد.

شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان شامل شهید محمد محسنیان، شهید عبدالرسول شاهسنایی و شهید تولایی هستند که در دوران قبل از انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

در این مراسم که مقارن با آخرین روز‌های ماه ذی الحجه بود مردم با حضوری پرنگ و شور آفرین بر سر مزار شهداء حضور پیدا کرده و نسبت به مقام رفیع شهدا ادای احترام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز