خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منایع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

نوسازی تجهیزات بیمارستان‌های استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۱۹

با حمایت از تولید کنندگان داخلی در خرید تجهیزات بیمارستان‌ها می‌توانیم با افزایش تورم در کشور مقابله کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منایع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان امام حسین(ع) با بدست آوردن چند دستگاه دیگر می‌تواند به بهترین بیمارستان اطفال کشور تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا یوسفی اظهار داشت: به‌زودی تحولی در زمینه خرید و استفاده از تجهیزات پزشکی در استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این دانشگاه از تولید کنندگان داخلی حمایت می‌کند. چرا که این حرکت ضد تورمی است و برای مقابله با تورم راهی بجز بالا بردن اشتغال و افزایش تولید نداریم.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به‌جز دستگاه‌های «حمایت کننده علائم حیات»(support life) از دستگاه‌های تولید داخل برای مجهزسازی بیمارستان‌ها حمایت و استفاده می‌کند.

یوسفی بیان کرد: کیفیت در بعضی از تجهیزات پزشکی مانند تخت بیمارستانی، اهمیت فوق العاده‌ای ندارد و می‌توان با کمی چشم پوشی این تجهیزات را از تولیدکنندگان داخلی تهیه کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در مورد دستگاه‌های حمایت کننده علایم حمایت، کیفیت باید ۱۰۰ درصد باشد به همین دلیل مجبوریم از تولیدات خارجی استفاده کنیم.

یوسفی با بیان اینکه سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ بد‌ترین سال‌های بیمارستان‌های وابسته به این دانشگاه بود، گفت: تا چند ماه پیش، حقوق سال ۱۳۹۱ کارکنان پرداخت نشده بود اما امروز هیچ بدهی از این بابت وجود ندارد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و توانبخشی اصفهان از ۲۹ مهر امسال برپا شده و تا دوم آبان با حضور ۸۵ مشارکت کننده در قالب ۱۴۹ غرفه دائر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز