خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

انتساب اسیدپاشی‌های اخیر به آمرین به معروف و نهی از منکر، محکوم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۳۸

قطعاً شبکه‌های ضد انقلاب ماهواره‌ای در تلاش هستند تا علاوه بر بزرگ‌نمایی اسیدپاشی‌های اخیر، آن را به گروه‌های خاصی نسبت دهند، انتساب اسیدپاشی‌های اخیر به آمرین به معروف و نهی از منکر، محکوم است.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه گروه هدف اسیدپاشی‌های اخیر افراد بدحجاب نیستند، گفت: گُواه این مسئله این است که افرادی که از این اسیدپاشی‌ها مصدوم شده‌اند، از دختران باحجاب هم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اخوان، با اشاره به اینکه قطعاً شبکه‌های ضد انقلاب ماهواره‌ای در تلاش هستند تا علاوه بر بزرگ‌نمایی اسیدپاشی‌های اخیر، آن را به گروه‌های خاصی نسبت دهند، افزود: انتساب اسیدپاشی‌های اخیر به آمرین به معروف و نهی از منکر، محکوم است

وی با اشاره به اینکه قطعاً شبکه‌های ضد انقلاب ماهواره‌ای در تلاش هستند تا علاوه بر بزرگنمایی حوادثاسیدپاشی‌های اخیر، آن را به گروه‌های خاصی نسبت دهند، گفت: انتساب اسیدپاشی‌های اخیر به آمرین به معروف و نهی از منکر، محکوم است.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد: فعالیت آمرین به معروف و نهی از منکر برای تذکر لسانی تنها از کانال این ستاد صورت می‌گیرد و شیوه امر به معروف و نهی از منکرطبق آموزه‌های قرآنی، تذکر توأم با محبت است.

وی با ابراز تأسف از اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان گفت: این کار شرعاً و عقلاً محکوم است و مرتکبین آن باید به اشد مجازات برسند. برخورد با جرائم مشهود بر عهده نیروی انتظامی و قوه قضائیه و با رعایت تمامی جوانب انسانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی یا القای فضای ناامنی در کشور است، بیان داشت: مردم باید با هوشیاری کامل از گسترش شایعات پرهیز کرده و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نیز هرچه سریع‌تر عوامل این اسیدپاشی‌ها را شناسایی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز