خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

دستگیری سه قاچاقچی با ۲ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۲۳

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان محموله کالای قاچاقی به ارزش دو میلیارد ریال از سه قاچاقچی کالا کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو پارس تعداد یک هزار و ۵۸ ثوب پوشاک خارجی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ " جهانگیر کریمی " اظهار داشت: ماموران این فرماندهی همچنین در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز نیز تعداد ۴۵۰ کارتن چینی آلات در انواع مختلف که فاقد اسناد مثبته گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی عنوان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی براینکه فردی در امر قاچاق سیستم های کامپیوتری و تبلت فعالیت می کندبا اقدامات به عمل آمده محل های تردد و انبار نگهداری اقلام را شناسایی کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی فرد مذکور را در یک عملیات غافلگیرانه حین تخلیه کالاهای قاچاق در انبار خود دستگیر و در بازرسی از خودروی وی تعداد ۹۷۲ دستگاه تبلت به همراه یک دستگاه لیبل زن را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف، یک انبار پلمب و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز