خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

استقرار یک تیم پاسخگو امداد و نجات در هفت منطقه استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۶۲

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در نشست هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی از تقسیم بندی استان اصفهان به هفت منطقه خبر داد و گفت: در هر منطقه سعی شده یک تیم پاسخگویی سریع امداد و نجات مستقر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، داریوش کریمی ادامه داد: در این هفته برنامه‌های مختلفی با هدف ارزیابی توان تیم‌های امداد و نجات در مواقع بحران زا و بازنگری آموزش‌ها در هنگام مواجه با حوادثطبیعی برگزار شد.

وی افزود: به منظور ارتقای توان عملیاتی نیروهای هلال احمر، مانور عملیاتی «لحظه صفر»، بدون اطلاع رسانی قبلی در استان اصفهان برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در مانور «لحظه صفر» هیچ اعلامی در مورد زمان و مکان برگزاری مانور صورت نمی‌گیرد و فراخوان به صورت آنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محوریت اجرای این مانور بر جستجو و نجات در آوار و ارتفاع متمرکز بود، بیان داشت: در این مانور، توان عملیاتی تیم‌های ERU(واکنش سریع) جمعیت هلال احمر، مَحک زده شد.

کریمی؛ با اشاره به اینکه در راستای اجرای این مانور، شعب جمعیت هلال احمر استان به ۷ منطقه تقسیم بندی شده بودند، گفت: نجات در ارتفاع، نجات در آوار و انتقال مصدوم به خارج از محل حادثه، از جمله شاخص‌های اجرای مانور «لحظه صفر» بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز