خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان استاندارد کشور در اصفهان:

به دنبال رویکرد نوین استانداردسازی و نظام یکپارچه سازی استاندارد درکشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۶۵

باید نظام مهندسی کیفیت تشکیل شود تا کنترل کیفیت را به سمت باور کیفیت پیش ببریم. در زنجیره تولید تا مصرف، همه مسئول کیفیت کالا هستند و تنها وظیفه سازمان استاندارد نیست.

رییس سازمان استاندارد کشور با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات استاندارد دارند اما آنچه که منجر به ارتقای یک واحد تولیدی می‌شود پس از استاندارد، کیفیت است، گفت: به دنبال رویکرد نوین استانداردسازی و نظام یکپارچه سازی استاندارد در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نیره پیروزبخت در همایش بزرگداشت روز استاندارد در اصفهان که در سالن نگین نقش جهان سپاهان شهر برگزار شد با اشاره به اینکه در دل شعار امسال که رقابت را مطرح می‌کند، استاندارد بنگاه‌های کوچک و متوسط نیز نهفته است ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که در تعامل با جهان، رویکردی برونگرایانه دارد، ایران با گره خوردن به اقتصاد مقاومتی درون زا، می‌تواند موازنه رقابت را به نفع تولیدکننده داخلی به هم بزند.

وی با اشاره به اینکه در زنجیره تولید تا مصرف، همه مسئول کیفیت کالا هستند و تنها وظیفه سازمان استاندارد نیست بیان داشت: باید نظام مهندسی کیفیت تشکیل شود تا کنترل کیفیت را به سمت باور کیفیت پیش ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز