خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات:

هفت کارگاه تخصصی امنیت سایبری دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۰۸

همزمان با برگزاری دومین دوره جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان، هفت عنوان کارگاه تخصصیِ کاربردی در موضوعات مختلف امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار خواهد شد.

«مدیریت سازمانی و امنیت، راهکار‌ها و چالش‌ها»، «سیستم جامع مانیتوریگ شبکه با استفاده از نرم افزار Solawinds»، «معرفی حملات DOS و روش‌های مقابله با آن»، «معرفی حملات Session Hijacking و روش‌های مقابله با آن»، «هک قانومند(با هدف ارزیابی شبکه)»، «تحلیل ترافیک شبکه» و «توصیه نامه‌هایی جهت ایمن سازی ساختار‌ها و سامانه‌های فناوری اطلاعات» عناوین این هفت کارگاه تخصصی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این کارگاه‌ها مدیران سازمانی، راهبران شبکه و توسعه دهندگان ابزارهای فناوری اطلاعات و مسئولین فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با هدف آموزش تخصصی مباحثامنیت سایبری و همچنین تبیین ۱۴ توصیه نامه امنیتی ابلاغی از سوی سازمان فناوری اطلاعات به دستگاه‌های دولتی گرد هم خواهند آمد.

این کارگاه‌ها روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه جاری در مجموعه تالارهای مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌گردد و علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبگاه http: / / festival. nsec. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز