خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه اول سال جاری؛

۳۴۷ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۲۵

در ۶ ماه اول سال‌ جاری ۳۴۷ زندانی با کمک ۲۵۹ میلیارد ریالی خیران از زندان‌های استان اصفهان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس هیئت مدیره و رئیس کل دادگستری استان در دومین همایش تجلیل از خیران استان اصفهان که به همت ستاددیه و انجمن حمایت از زندانیان برگزارگردید با اشاره به اینکه خیران افتخاری برای استان اصفهان هستند که توانسته‌اند رتبه برتر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از آن خود کنند، گفت: در استان اصفهان بیش از ۴۰۰ موسسه و خیریه وجود دارد که در بخش‌های مختلفی کمک کرده‌اند که اگر کسی بخواهد این خدمات را جمع‌آوری کند چندین کتاب می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ احمد خسروی‌وفا ضمن ابراز خرسندی از این همه شور و شعور، معنویت، پاکی، اخلاص، صداقت، غیرت و جوانمردی و از خود گذشتگی اظهار داشت: در ۶ ماه نخست سال‌جاری ۳۴۷ زندانی از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند که مبلغ بدهی آنها ۲۵۹ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: ۱۸۷ نفر زندانی مالی، ۶۶ زندانی دیه و ۱۰۳ زندانی مهریه و نفقه بودند که خیران با حرکت دیگرو عمل نیک خویش مانع وارد شدن این تعداد زندانی به زندان شدند و این در حالی است که با ورود هر فردی به زندان قبح آن شکسته می‌شود.

خسروی‌وفا اضافه کرد: مبلغ ۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال در این قسمت توسط خیران کمک شد و خیران سبب شدند عده‌ای رنگ زندان را نبینند.

وی تاکید کرد: آمار تخلفات موتورسیکلت، تخلفات خودروسواران و افرادی که به مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی احترام نمی‌گذارند و سبب خسارت فراوان می‌شوند بسیار بالا است و با کمی دقت در آنها می‌توان گفت عامل بسیاری از این حوادثحاصل بی‌دقتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز