خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان:

فرایند تبدیل هنر به مهارت و صنعت در حال رشد است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۲۱

تجاری سازی علم و هنر امروزه دردنیا بسیار رواج دارد و مکتب هنری ما نیزدرزاویه هنر می تواند به دنیا معرفی شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در نشست با مسوولان انجمن های فرهنگی و هنری استان اصفهان گفت: فرایندتبدیل هنر به مهارت و تبدیل شدن مهارت به صنعت روبه رشد و تعالی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی تصریح کرد: فعالیت هایی که اصالت هنری دارند با تبدیل شدن به مهارت و صنعت درزندگی روزمره مردم وارد می شوند و درزندگی مردم بسیارنقش آفرین می باشند وهمچنین کارتجاری و تولید عالمانه و حکیمانه با یک مدیریت خوب منجر به تولید ثروت می شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تجاری سازی علم و هنر امروزه دردنیا بسیار رواج دارد و مکتب هنری ما نیزدرزاویه هنر می تواند به دنیا معرفی شود.

وی با اشاره به نقش شهرک علمی تحقیقاتی در حوزه های مختلف تبدیل ایده ها به صنعت گفت: امیدوارم در حوزه فرهنگ وهنر نیز شاهد چنین رویدادهایی باشیم، چراکه امروزه ما هرچند درحوزه های فنی و صنعتی با دنیا فاصله داریم ولی درحوزه فرهنگ پیشتاز هستیم و لازم است درمرکز رشد فرهنگ وهنر این نکته را ثابت نماییم.

حجه الاسلام والمسلمین قطبی افزود: تنها راه نجات فعالیت های فرهنگی این است که وابسته به حمایت های دولتی نبوده و روی پای خود بایستندتا حرکت و خیزش اصیل فرهنگی بتواند نوعی اقتدار اقتصادی با لایه های فرهنگی راایجاد نماید.

وی با اشاره به اینکه اصفهان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری دارد اظهارداشت: بنگاه های مولد اندیشه و دانش می توانند با ورود به مرکز رشد و فرهنگ وهنر اندیشه خودرا به صنعت تبدیل نموده و آن را به تمام دنیا تعمیم دهند.

گفتنی است نشست شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با حضور نمایندگانی از انجمن های هنری، موسسات فرهنگی هنری، سینمای جوان، ناشران در ساختمان اداری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز