خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفتمین دوره آموزش وزارت راه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۷۳

هفتمین دوره آموزشی روشهای تحقیق وپژوهش برای کارکنان هسته های گزینش وزارت راه وشهرسازی به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در هفتمین دوره آموزشی روشهای تحقیق وپژوهش که برای کارکنان هسته های گزینش وزارت راه وشهرسازی دراصفهان برگزار شده بود گفت: نیروی انسانی بزرگترین منبع و سرمایه هر سازمان است که باید به نیاز های آن توجه شود تا کارایی بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی اصفهان را پایتخت حمل و نقل کشور دانست و اظهار داشت: استان اصفهان در تعداد ناوگان بار، مجتمع های بین راهی، تعداد پایانه های بار و مسافر و میزان بزرگراه ها و آزاد راه ها رتبه اول کشوری را از آن خود کرده است و این مسئله اصفهان رابه کریدور شمال به جنوب کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: ۹۰درصد مسافر و کالای کشور از طریق جاده جابه جا میشود و ما در این بین موظفیم برای تامین امنیت بیشتر راه های مواصلاتی زیر ساخت لازم را در جاده ها تامین نماییم.

امانی افزایش تلفات جاده ای را یکی از بزرگترین معضلات کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده با پلس راه کشور توانستیم میزان تصادفات را کاهش دهیم اما تا حل شدن نهایی این مشکل نیاز به تعامل و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی داریم.

معاون وزیرو دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر از زحمات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره های آموزشی به منظور ارتقاء دانش اعضای هسته های گزینش در وزارت راه و شهرسازی که وظیفه بازرسی و بررسی استخدام کارمندان را بر عهده دارند برگزار می شود.

سید علایی با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهبود معیار هاو به روز آوری گزینش انتخاب افراد شایسته و پرهیز از تداخل نظرات شخصی در انتخاب افراد ادامه داد: دربازرسی های انجام شده در شش ماهه اول سال جاری ۴ هزار و ۲۵۴ پرونده در هسته مرکزی گزینش مورد بررسی قرار گرفته که ۴ هزار و ۲۰۷ پرونده مورد تایید قرار گرفته که این آمار نشان دهنده دید مثبت و مناسب بازرسان است.

وی اذعان داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی نعمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است که باید قدر آن را بدانیم و با تلاش هر چه بیشتر در جهت رفع مشکلات مردم تلاش نماییم.

گفتنی است هفتمین دوره آموزشی روش های تحقیق و پژوهش با حضور معاون وزیر و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، مدیر کل دفتر حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، اعضای هسته های گزینش وزارت راه و شهرسازی و سازمان های تابعه به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان به مدت دو روز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز