خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد:

گلپایگان موفق به کسب رتبه نخست مبارزه با سرقت شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۱۷

در شش ماهه نخست امسال، گلپایگان موفق به کسب رتبه نخست مبارزه با سرقت بین شهرستان‌های استان اصفهان شد.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه باتشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در گلپایگان طی ۶ ماهه نخست امسال، شاهد کاهش ۲۷درصدی سرقت بوده‌ایم، تصریح کرد: با اجرای این طرح، شهرستان گلپایگان موفق به کسب رتبه نخست مبارزه با سرقت در بین سایر شهرستان‌های استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، سرهنگ محمد علی یوسلیانی، اظهارداشت: طی شش ماهه نخست امسال، بیش از ۱۲هزار ماموریت پلیس در ۱۱۰ انجام شده است، که از این تعداد ۹هزار مورد منجر به عملیات و بیش از ۲هزار مورد تماس منجر به انجام مشاوره و راهنمایی شده است.

وی تصریح کرد: طی ۶ماهه نخست امسال بیش از ۱۵هزار ابلاغ قضایی صادر شده است، لذا طی این مدت شاهد افزایش ۱۰ درصدی مراجعات مردم به کلانتری‌ها بودیم.

فرماندهی انتظامی گلپایگان اذعان داشت: برای تسریع در انجام کار و حضور به موقع پلیس در صحنه وقوع جرم، در ۶ ماهه دوم امسال در صددهستیم که مأموریت‌های فوریتی و غیر فوریتی پلیس را از همدیگر تفکیک کنیم.

یوسلیانی با بیان اینکه سرقت احشام، موتورسیکلت، منازل طی شش ماهه نخست امسال کاهش چشمگیری داشته است، اظهارکرد: باتشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در گلپایگان شاهد کاهش ۲۷درصدی سرقت بوده‌ایم، وبا اجرای این طرح شهرستان گلپایگان موفق به کسب رتبه نخست مبارزه با سرقت در بین سایر شهرستانهای استان شد.

وی مبارزه با مواد مخدر را مطالبات به حق مردم دانست، و تصریح کرد: افزود: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۲طرح مبارزه با مواد مخدر طی ۳ مرحله توسط عوامل پلیس انتظامی اجرا شد، و ۲۳ نقطه از سطح شهرستان که پاتوق فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بود پاک‌سازی شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه درحال حاضر مبارزه با جرایم فضای مجازی و سایبری و امنیت عمومی به عهده پلیس آگاهی گلپایگان است، افزود: به زودی پلیس فتا به صورت اختصاصی در فرماندهی انتظامی تشکیل می‌شود.

یوسلیانی دستگیری عوامل ارتباط با شبکه‌های ماهواره‌ای با خارج از کشور، شناسایی و دستگیری عاملین نمادهای شیطان پرستی و شناسایی و دستگیری اعضای باند فساد اقتصادی و دستگیری افرادی که اقدام به توزیع و انتشار عکس‌های مستهجن در فضای مجازی و همچنین افرادی که به تولید موسیقی‌های غیر مجاز اقدام می‌کردند از جمله عملکرد پلیس آگاهی و امنیت عمومی گلپایگان برشمرد.

وی با بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال حدود پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلپایگان کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: طی این مدت نیز ۱۴۷ مورد ادوات قلیان از مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها جمع‌آوری شده است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال ۸۰۰ فقره انواع گذرنامه و ۱۲ اجازه خروج از کشور برای شهروندان گلپایگانی صادر شده است، تصریح کرد: ۶ هزار قلم داروی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته از سطح مراکز عرضه فروش جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه عاملین خرید و فروش سکه‌های تقلبی در گلپایگان دستگیرشدند، تصریح کرد: در این رابطه دو نفر که غیر بودند که توسط عوامل پلیس انتظامی گلپایگان شناسایی و در حین معامله دستگیرشدند، که ۴۰ سکه تقلبی، دو عدد سکه اصل و دو دستگاه خودرو کشف و مته‌مان به مراجع قضایی معرفی شدند.

یوسلیانی بیان داشت: کلانتری گلپایگان در رابطه با ثبت، اجرا و دستورات احکام قضایی دربین ۱۱۹ کلانتری استان رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است که این امر تدبیر، تلاش و پشتکار ماموران انتظامی نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: سامانه ۱۹۷ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات شهروندان محترم از پلیس انتظامی شهرستان به صورت شبانه روزی است.

آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندار، فرماندهی سپاه ناحیه گلپایگان، مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی گلپایگان برگزار شد.، و در این آیین از کارکنان ساعی نیروی انتظامی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز