خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح کلینیک تخصصی سیاردرپلی کلینیک شهرستان خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۵۴

طرح کلینیک تخصصی سیارمدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در پلی کلینیک شبانه روزی شهرستان خمینی شهر اجراشد.

با حضور مسوولین شهرستان خمینی شهر، طرح کلینیک تخصصی سیارمدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در در پلی کلینیک شبانه روزی شهرستان خمینی شهر اجراشد.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نماینده مردم خمینی شهر درمجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات درمانی تامین اجتماعی در حوزه انتخابی خود، رویکرد مدیریت درمان استان نسبت به ارتقای خدمات درمانی به جمعیت تقریبی ۱۸۰هزارنفری بیمه شده این شهرستان را مثبت و قابل ستایش دانست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز ابتکار مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان اجرای طرح کلینیک تخصصی سیار با حضور تیمی از متخصصین مختلف درمراکز درمانی خارج ازمرکز و ارایه خدمات به بیمارانی که به تشخیص پزشکان عمومی آن مرکز نیازمند دریافت خدمات تخصصی ویژه می باشند را در راستای اجرای نظام ارجاع داخلی در مراکز درمانی بیان کرد و آن را در جلوگیری از مراجعه های غیرضروری بیماران به پزشکان متخصص وبیمارستان ها موثردانست.

علی اعتصام پور ابراز امیدواری کرد، انجام موفقیت آمیز این طرح که به ابتکار مدیریت درمان استان اصفهان در مراکز درمانی شهرهای دور از مرکز استان به انجام خواهد رسید به عنوان الگویی مناسب به کل کشور معرفی گردد.

در اولین گام از اجرای طرح کلینیک تخصصی سیار، جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان در پلی کینیک شبانه روزی شهرستان خمینی شهر حضور یافته و بیمارانی که در طول یک ماه گذشته به تشخیص پزشکان عمومی این مرکز نیازمند به خدمات تخصصی تکمیلی بودند را معاینه و درصورت نیاز به خدمات بستری به بیمارستان های دکتر شریعتی و دکتر غرضی ارجاع دادند.

معاینه و تجویز دارو، اقدامات تشخیصی از جمله اکوکاردیوگرافی، انجام مقدمات بستری، ارجاع به واحدآندوسکوپی بیمارستان ها و سایر اقدامات مورد نیاز از جمله خدماتی بود که برای ۱۷۰ بیمار ارجاعی پلی کلینیک شبانه روزی خمینی شهر با حضورمتخصصان در این مرکز درمانگاهی وابسته به بیمارستان دکتر غرضی انجام شد.

در برنامه ای هماهنگ و با هدف عدالت در دسترسی به خدمات تخصصی، استقرار نظام ارجاع داخلی، پیشگیری از ایجاد هزینه های اضافی برای بیماران وتکمیل اقدامات درمانی در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی خارج از مرکز استان، طرح کلینیک تخصصی سیار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان به انجام می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز