خبرگزاری کار ایران

فولاد مبارکه اصفهان دربومی‌سازی لباسهای دیرسوز همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۰۱

لباسهای دیرسوز مورد استفاده در خطوط تولید فولاد سازی و ریخته‌گری مداوم که پیش ازاین از خارج از کشورتأمین می‌گردید با همکاری و مشارکت فولاد مبارکه با یکی از تولیدکنندگان داخلی، بومی سازی شد.

کارشناس خرید مواد مصرفی فولاد مبارکه گفت: ‌لباسهای مورد استفاده قبلی علاوه بر اینکه با هزینه بالایی تأمین می‌شد، از ضخامت بالایی برخوردار بودند و در حین کار، کاربر در آن احساس ناراحتی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کریم محمدی، با اشاره به این موضوع که تهیه لباسهای نازکترکه پوشیدن آن قابل تحمل و راحت بود دردستور کارقرارگرفت افزود: نوع موجود آن با پارچه‌های آلمانی و قیمت تمام شده بالایی تهیه می‌شد که البته مشکلات خاص خود از قبیل کوتاه شدن و تأثیر پذیری منفی در اثر تابش نور خورشید را به همراه داشت.

کارشناس خرید مواد مصرفی فولاد مبارکه ادامه داد: به منظور حل این مشکلات از سازندگان داخلی دعوت به همکاری نمودیم که در نهایت در پاسخ به فراخوان مذکور، یکی از شرکت‌های توانمند داخلی تولید کننده با استخراج نوع و کیفیت پارچه، موفق به بافت اینگونه پارچه‌ها شد به گونه‌ای که هم نازک باشد و هم قبل از اینکه مذاب به بدن کاربر برسد حرارت آن را به شدت کاهش دهد.

محمدی؛ با اشاره به برخی از مزایای این بومی سازی تصریح کرد: صرفه جویی ارزی، برتری لباس تهیه شده در داخل کشور از این جهت که نسبت به نوع قبلی کوتاه نمی‌شود در عین حال اگر در معرض تابش نور قرار گیرد دچار مشکل نمی‌گردد و می‌توان رنگ و نوع دوخت آنرا نیز تغییر داد از بارزترین مزایای این بومی سازی بوده است ضمن اینکه با توجه به اینکه این کالا در داخل کشور و مشخصاً در اصفهان تولید می‌شود در نتیجه با دسترسی بهتر، زمان تدارک کاهش می‌یابد و در کوتاه زمان ممکن قابل تحویل است علاوه بر این با این کار مشارکتی و حمایت فولاد مبارکه از تولیدکنندگان داخلی شرایطی فراهم شد تا تولیدکنندگان داخلی به این خود باوری برسند.

وی با ذکر این مطلب که این کالا در داخل و اصفهان تولید می‌شود و شرکتهای مشابه نیز میتوانند ازآن استفاده نمایند اذعان داشت: از این راه از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

وی بیان داشت: کلیه آزمایشات شیمیایی و عملی بر روی لباس بومی سازی شده انجام گردیده که در مقایسه با نوع مشابه خارجی برتری کامل دارد و از آنجایی که تولید کننده در دسترس می‌باشد امکان هر گونه تغییر و حتی ارتقاء کیفیت آن نیز وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز