خبرگزاری کار ایران

دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان:

حمایت از خانواده زندانیان یک وظیفه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۷۸

خانواده زندانی در مقابل خطا و اشتباه فرد محکوم و زندانی گناهی ندارد واین خانواده نیز اگرمورد حمایت و محبت جامعه و افراد خیر و نیکوکار قرار نگیرد دچار اشتباه و خطا خواهد شد.

دادستان دادسرای عموم و انقلاب اصفهان با حضوردرجلسه هیئت مدیره این انجمن از فعالیت و تلاش خیرین و نیکوکاران و اعضاء هیئت مدیره قدردانی کرد و حمایت از خانواده زندانیان بی بضاعت را کاری پسندیده و زیبا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دادستان دادسرای عموم و انقلاب اصفهان در طی سخنانی با قدردانی از تلاش ها و زحمات انجام گرفته در طول دوران دادستان سابق اصفهان گفت: در دوران آقای حبیبی دادستان سابق اصفهان در زمینه حمایت از خانواده ها گام های موثر و خوبی برداشته شد که امیدواریم در حال حاضر نیز با درایت و تدابیر و حضور ومشارکت خیرین و نیکوکاران نیز این حمایت هاپابرجا و ادامه یابد.

وی با اشاره به توزیع سبد لوازم التحریر دربین فرزندان زندانی اظهارداشت: حضور و مشارکت خیرین در رفع نیازهای خانواده های مددجو در بخش های مختلف کاربسیارزیبا و پسندیده است که مورد توجه خداوند متعال و ائمه اطهارمی گردد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص دستگیری از خانواده ها اظهارداشت: خانواده زندانی در مقابل خطا و اشتباه فرد محکوم و زندانی گناهی ندارد و این خانواده نیز اگر مورد حمایت و محبت جامعه و افراد خیر و نیکوکار قرار نگیرد دچار اشتباه و خطا خواهد شد.

در ادامه امیری مدیر کل زندان های استان نیز حرکت و حضور خیرین در طی ۴ سال گذشته را وصف ناپذیر عنوان کرد و گفت: خیرین با حضورشان در زندان ها زمینه آسایش و آرامش را در زندانها بوجود آوردند و بدون شک در حمایت از خانواده ها نیز این بار سنگین را خیرین به دوش می کشند.

وی در ادامه همچنین گزارشی از روند فعالیتها و کمک های خیرین در ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت های سال به خانواده ها به دادستان ارائه کرد. در این جلسه همچنین به تعدادی از خانواده ها بصورت نمادین با حضور دادستان سبدلوازم التحریر اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز