خبرگزاری کار ایران

درشش ماهه نخست امسال:

ارائه بیش از ۹ هزار نوع خدمات شماره‌گذاری وسائط نقلیه در نجف آباد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۷۲

در شش ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۲۵۷ خدمات شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت به شهروندان شهرستان نجف آباد ارائه شده است.

فرمانده انتظامی نجف آباد اصفهان با اشاره به ۹ هزار و ۲۵۷ خدمات شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت، از کاهش ۹ درصدی تصادفات فوتی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ " علی جعفری نژاد " گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با اجرای طرح های انضباطی ترافیکی، آموزش همگانی، اصلاح هندسی خیابان ها و اعمال قانون رانندگان متخلف در شش ماه نخست سال موفق شد تصادفات فوتی را ۹ درصد و تصادفات جرحی را ۱۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش دهد.

وی افزود: در این مدت تعدادی وسایط نقلیه متخلف بدلیل سایر تخلفات توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ " جعفری نژاد " به خدمات مرکز شماره گذاری اشاره کرد و گفت: در این مدت ۹ هزار و ۲۵۷ خدمات شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت به شهروندان شهرستان نجف آباد ارائه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلف در تقاطع های پر تردد شهرستان نجف آباد صورت گرفته و در هفته نیروی انتظامی از اتاق مانیتورینگ و این دوربین ها بهره برداری شود.

وی در خصوص تشدید برخورد با خودرو های متخلف و حادثه ساز، گفت: خودرو های متخلف و حادثه ساز توسط ماموران اعمال قانون و عکس آن به همراه برگه جریمه به درب منازل این گونه رانندگان ارسال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز