خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی آجا اصفهان در رژه نیرو های مسلح تاکید کرد:

باید مبانی دفاع مقدس را با روش‌های صحیح به نسل بعدی انتقال دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۰۱

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج با وحدت کلمه در حریم ولایت و با توجه به پشتوانه ۸ سال دفاع مقدس در حال حفاظت از این مرز و بوم هستند.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس، هفته از خود گذشتگی و جانبازی است و در واقع یکی از اعیاد ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا جهادی ارسی، در مراسم رژه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه اگر ما بتوانیم رشادت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل بعدی انتقال دهیم، کشور توسعه یافته و پیشرفته ایران را در آینده می‌سازیم، اظهار داشت: امیدواریم در هفته دفاع مقدس بتوانیم با برنامه‌های دقیق و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف گوشه‌ای از ارزش‌های دفاع مقدس را به نمایش گذاریم تا نسل‌های بعدی این رشادت‌ها را یاد بگیرند ضمن اینکه باید با روش‌های صحیح این مبانی را به نسل بعدی انتقال دهیم.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج با وحدت کلمه در حریم ولایت و با توجه به پشتوانه ۸ سال دفاع مقدس در حال حفاظت از مرز و بوم ایرانی اسلامی هستند.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آنچه دفاع ما را در این جنگ مقدس کرد ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی بود که این دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد و در خودکفایی ایران در زمینه ساخت سلاح‌های جنگی و خودباوری در زمینه‌های مختلف نیز تاثیر بسیار داشت.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر انقلاب اگر سال‌ها دانشمندان و نویسندگان دنیا جز به جز دفاع مقدس را بررسی کنند باز هم حرف برای گفتن بسیار است و ما امیدواریم در این هفته بزرگ بتوانیم گوشه‌ای از ارزش‌های دفاع مقدس را به نمایش گذاریم تا نسل‌های بعدی این رشادت‌ها را یاد بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع دفاع مقدس و نقش آن در توسعه کشور، افزود: با این کار کشوری توسعه یافته و پیشرفته را در آینده بنا می‌کنیم.

رژه نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر و کشاورزان در قالب نیروهای نیروهای زمینی دریایی و هوایی، ۳۱ شهریور ماه در اصفهان برگزار شد و بعد از ظهر همین روز نیز رژه در شاهین شهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز