خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریالی:

خط آبرسانی انارک مورد بهر ه‌برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۷۲

با اتصال لوله گذاری انجام شده در انارک، نیمی از مسیر از طریق خط آبرسانی موجود تأمین و فاصله آبرسانی سیار تا زمان تکمیل خط آبرسانی به انارک به نصف یعنی ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

با حضور طرفه، معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان و جمعی از رؤسای ادارات پروژه‌های خط آبرسانی به انارک و برق رسانی به چاه دیزیکان نایین افتتاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عموی آبفای اصفهان، این پروژه تکمیل بخشی از خط آبرسانی انارک به طول ۳ کیلومتر بوده که با لوله‌هایی با قطر ۴۰۰ میلیم‌تر از نوع GRP و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال انجام گرفت و انتظار می‌رود با بهره برداری کامل این خط آبرسانی حمل آب سیار که درحال حاضر از شهر نایین به انارک و به فاصله ۸۰ کیلومتری می‌باشد نصف شود و هزینه‌های حمل آب هم نیز کاهش می‌یابد.

کمبود آب مورد نیاز شهر انارک از طریق تانکرهای سیار و از فاصله ۸۰ کیلومتری از شهر نائین تأمین می‌شود که با اتصال لوله گذاری انجام شده نیمی از مسیر از طریق خط آبرسانی موجود تأمین و فاصله آبرسانی سیار تا زمان تکمیل خط آبرسانی به انارک به نصف یعنی ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

همچنین پروژه برق رسانی به چاه دیزیکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال همینطور تجهیز و بهره برداری چاه انارک در دستور کار قرار گرفت که در این زمینه عملیات احداثاتاقک چاه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز