خبرگزاری کار ایران

شهردار شاهین شهر در پاسخ به طرح شهردار اصفهان برای ایجاد آرامستان:

ایجاد آرامستان مانع بزرگی در راه رشد و توسعه شاهین‌شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۹۱

احداثآرامستان در غرب شاهین شهر بر آلاینده‌های موجود همچون نیروگاه، پالایشگاه، منطقه صنعتی حسین آباد و محمود آباد و منطقه صنعتی چرم‌شهر اضافه خواهد شد و سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار می‌دهد.

مدیران شهرستان شاهین شهر و میمه در جلسه‌ای ضمن بررسی طرح ایجاد آرامستان اصفهان در غرب شاهین شهر مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ملکیان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر، ضمن اعلام این مطلب که این آرامستان تنها برای شاهین شهر نیست و برای جمعیت پنج میلیون نفری اصفهان در نظر گرفته شده است، این اقدام را مانع بزرگی در راه رشد و توسعه شاهین شهر دانست و خواستار تشکیل جلسه‌ای با حضور استاندار استان اصفهان برای رسیدگی به این موضوع شد.

شهردار شاهین شهر نیز در خصوص این پیشنهاد گفت: تنها امکان رشد شاهین شهر از سمت غرب است که متأسفانه با اجرای این طرح آینده شهر به خطر می‌افتد.

علی اصغر ذاکری، به جهت وزش بادهای غربی – شرقی در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: احداثآرامستان در غرب شاهین شهر بر آلاینده‌های موجود همچون نیروگاه، پالایشگاه، منطقه صنعتی حسین آباد و محمود آباد و منطقه صنعتی چرمشهر اضافه خواهد شد و سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار می‌دهد.

شهردار شاهین شهر افزود: نزدیکی این محل به شهر خمینی شهر و شهرک‌های اقماری شمال اصفهان باعثتسریع در رشد و گسترش این آرامستان خواهد شد که بخش‌های وسیعی از زمین‌های غرب شاهین شهر را در بر خواهد گرفت و طرح‌های پیشنهادی شهرداری شاهین شهر در این منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: طرح‌هایی همچون سیتی سنتر، میدان میوه و تره بار شمال اصفهان، بزرگ‌ترین باغ موزه دفاع مقدس استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر در مجاورت این منطقه قرار دارد. شاهین شهر به عنوان دروازه شمالی اصفهان بزرگ می‌تواند با اجرای طرح‌هایی مناسب در جهت رفع نیازهای مرکز استان همراه باشد.

طی نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملکیان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر، علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، حسینعلی حاجی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، علی صالحی، نایب رییس شورای اسلامی شهر، علی ضامن مسعودی و حمیدرضا مقدسی اعضای شورای اسلامی شهر، علی اصغر ذاکری شهردار شاهین شهر و شهریار علوی معاون شهرسازی شهرداری، طرح ایجاد آرامستان جدید اصفهان در غرب شاهین شهر، تأثیرهای آینده آن مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز