خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان تاکید کرد:

خرید ۱۱واگن برای راه اندازی اولین خط تراموا اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۲۷

۱۱ واگن برای راه اندازی اولین خط تراموا در حال خریداری است و ۹۰درصد عملیات اجرایی این طرح انجام شده است.

شهردار اصفهان درحاشیه دیدار با اهالی منطقه دو به خریداری ۱۱ واگن برای راه اندازی اولین خط تراموا اشاره و تصریح کرد: این خط از میدان جمهوری اسلامی تا میدان استقلال است و ۹۰درصد عملیات اجرایی این طرح انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید مرتضی سقاییان نژاد، از مذاکرات انجام شده برای احداثآرامستان غرب سخن به میان آورد و گفت: این طرح در کمیسیون های مختلف بررسی شده اما شهرداری و نماینده مردم شاهین شهر تصور می کنند با احداثاین آرامستان مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای مردم شاهین شهر ایجاد می شود که لازم است در مورد باغ رضوان که به عنوان یک تفرجگاه زیست محیطی محسوب می شود بررسی کنند.

وی با بیان این که اصفهان دارای یک آرامستان در شرق است، ادامه داد: لازم است در چهار گوشه شهر گورستان احداثشود تا علاوه بر این که مردم برای دفن اموات خود مسافت های طولانی را طی نکنند دیگر شاهد دفن غیر قانونی در برخی از محلات نباشیم.

شهردار اصفهان از پیشنهاد سه سرمایه گذار برای مشارکت در اجرای طرح های متعدد خبر داد و افزود: در صورتی که سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در منطقه دو تحقق یابد با توجه به این که این منطقه یکی از مناطق محروم شهر است متحول می شود به طوری که از محرومیت نجات می یابد.

وی از پیش بینی بودجه ای برای انتقال موزاییک سازان از سوی شهرداری مرکزی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد و اظهار داشت: شهرداری منطقه دو، آزادسازی و تملک موزاییک سازان را پیگیری کرده و این موضوع در استانداری نیز مطرح شده است.

سقاییان نژاد، با تاکید بر اینکه تمامی حق و حقوق مالکان از طریق شهرداری پرداخت می‌شود، اذعان داشت: از سوی دیگر می بایست ساکنان این محدوده از آلایندگی های ناشی از موزاییک سازان نجات یابند.

وی با اشاره به توافقات لازم برای انتقال موزاییک سازان به شهرک صنعتی برسیان و شهرک صنعتی شمال انجام شده است، ادامه داد: سازمان راه و شهرسازی و استانداری نیز باید تسهیلات و امکانات لازم را برای انتقال موزاییک سازان هر چه سریعتر انجام دهند. اما محوریت طرح انتقال موزاییک سازان را شهرداری انجام می دهد.

وی به مشکلات مطرح شده در این ملاقات از سوی معتمدان محلات منطقه دو از جمله بابوکان، ولدان، آفاران، برزان، بختیاردشت و دهنو اشاره و اضافه کرد: کمک و مساعدت به مساجد و مراکز مذهبی و کانون های فرهنگی، ورزشی و روکش آسفالت معابر از جمله مباحثی بود که در این دیدار از سوی اهالی منطقه دو مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز