خبرگزاری کار ایران

فراست فرماندار جدید گلپایگان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۵۵

با حضور استاندار اصفهان، حسین فراست به عنوان فرماندار جدید شهرستان گلپایگان معرفی شد.

استاندار اصفهان در سفر به شهرستان گلپایگان ضمن حضور در گلستان شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شهدای والامقام با شرکت در جلسه شورای اداری گفت: شهرستان گلپایگان به عنوان شهر علما و مراجع عالیقدر در طول تاریخ مطرح بوده است و این شهرستان با تقدیم ۳۷۰ شهید، جایگاه والایی را در کشور دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور به ظرفیت‌های بالا و تاریخ با شکوه این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم گلپایگان شأن و جایگاه والایی دارند که باید در تعاملات مورد توجه قرار گیرد.

زرگرپور اظهار داشت: اعتدال و مردم سالاری دینی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و کارگزاران این دولت نیز ملزم به رعایت این اصول هستند.

وی تصریح کرد: فرمانداران مبشر، مبلغ و محقق کنندهٔ سیاست‌ها و برنامه‌های دولت هستند و باید متناسب با این شرایط در راه توسعه و پیشرفت شهرستان‌ها گام بردارند.

وی با یادآوری اینکه دولت در سیاست‌های خارجی عزت، حکمت، مصلحت و گسترش روابط با همه کشور‌ها را با رعایت خط قرمز‌ها را مدنظر قرار داده است، اظهار داشت: طبق این اصول ارتباطات خارجی با اکثر کشور‌ها توسعه یافته و در ده ماه گذشته بیش از ۸۵ هیات خارجی به اصفهان سفر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دولت تدبیرو امید، آرامش در کشور ایجاد شده است، افزود: به برکت امام زمان(عج)، سیاست‌های داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌های داخلی دولت، امنیت و آرامش در کشور نهادینه شده است و امروز ایران به عنوان جزیره‌ای با ثبات در دریایی از درگیری‌ها و خشونت‌ها شناخته می‌شود.

استاندار اصفهان به برنامه‌های اقتصادی دولت نیز اشاره کرد و افزود: تورم در یک سال اخیر به خوبی کنترل شده است و برنامه اقتصادی دولت نیز در قالب یک برنامه منسجم در مدت ۶ ماه با کار‌شناسان به جمع بندی رسیده که این امر می‌تواند در کنترل رکود بسیار تاثیرگذار باشد.

وی اجرای طرح نظام سلامت را شاهکار دولت در زمینه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: در هر ۲۴ ساعت ۲۰۰ میلیون تومان در استان برای اجرای این طرح به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز می‌شود.

وی به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۵ + ۱ نیز اشاره کرد و افزود: با حمایت مقام معظم رهبری و حفظ خطوط قرمز، این مذاکرات به خوبی پیش خواهد رفت و امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد.

در پایان این جلسه، حسین فراست به عنوان فرماندار جدید شهرستان گلپایگان معرفی و از خدمات ارزنده محسن حسین میرزایی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز