خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان:

اعتبار ۴هزار میلیون ریالی برای گازرسانی به ۵ روستا نایین

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۴۷

۵ روستا و ۲۵ واحد صنعتی در شهرستان نایین با هزینه‌ای بالغ بر۴هزار میلیون ریال از گاز بهر ه‌مند شدند.

درآئین افتتاحیه گاز رسانی به ۵ روستا و ۲۵ واحد صنعتی در شهرستان نائین که با حضور تعدادی ازمدیران شرکت گاز استان اصفهان و فرماندار نائین انجام شد، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: وضعیت گازرسانی در استان اصفهان با توجه به اشتراک پذیری بیش از یک میلیون ۵۱۶ هزار مشترک معادل ۹۹.۵ درصد از جمعیت استان مطلوب است و گازرسانی در این استان رو به اتمام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید مومنی، اظهارداشت: از ۱۰۷شهر استان ۱۰۳ شهر معادل ۹۹.۴ درصد جمعیت شهری استان و از ۱۴۵۳ روستا نیز ۱۲۵۰ مورد معادل۹۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با اشاره با هزینهٔ ۴هزار میلیون ریالی پروژه‌های گازرسانی تصریح کرد: گازرسانی به ۵ روستا از بخش کوهستان شهرستان نایین با نامهای نصرآباد، علی آباد، ورچم، ورپشت و راحت آباد و۲۵ واحد صنعتی شامل مرغداری و دامداری از اواسط سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و امسال به بهره برداری رسید.

مومنی گفت: روستا‌های مذکور در نقاط محروم وکویری این شهرستان واقع شده‌اند و درواقع بهره‌مندی از گاز طبیعی نعمتی بزرگ و زیربنایی برای این روستا‌ها و خدمتی ماندگار برای فعالان عرصه گازرسانی به شمار می‌رود.

وی در خصوص گازرسانی به روستاهای این ناحیه افزود: از ۲۷۰ روستای واقع شده در این شهرستان تاکنون ۱۶۷ روستا گازرسانی شده و بیش از ۹هزار و ۹۵۰مشترک روستایی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند. در این شبکه گازرسانی حدود ۱۸ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و ۸۷ مورد انشعاب پلی اتیلن اجرایی شده است.

درمنطقه گازرسانی نایین تاکنون۷ شهر با تعداد ۲۶هزار و ۷۶۱ مشترک گازرسانی شده و ۴ شهر انارک، خوروبیابانک، فرخی و جندق نیز با اجرای خط یازدهم سراسری انتقال گاز، تحت پوشش این نعمت طبیعی قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز