خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان:

بیش از ۱۲ هکتار از اراضی ملی بخش حبیب آباد برخوار رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۴۸

به دستور مقام قضایی یک باب ساختمان احداثشده در اراضی ملی برخوار با ۲۰۰ متر مربع زیر بنا تخریب شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: فردی با وجود اخطارهای مکرر و آگاهی از ملی بودن عرصه، اقدام به ساخت و ساز و تصرف ۱۲.۵ هکتار از اراضی ملی بخش حبیب آباد برخوار کرده بود که پس از پیگیری‌های مکرر قضایی، حکم تخریب و رفع تصرف اراضی ملی از ناحیه مراجع قضایی شهرستان برخوار صادر شد و پس از اجرای حکم و تخریب ساختمان مذکور از اراضی ملی رفع تصرف به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ شبانی، با بیان اینکه بر اساس این حکم ۲۰۰ متر مربع ساختمان احداثشده در این زمین‌ها تخریب شد، ادامه داد: به متصرفین اراضی ملی هشدار دادیم که قبل از اعمال قانون و برخورد قهری با تخلف انجام پذیرفته رأساً در جهت رفع تصرف از اراضی ملی و پرداخت خسارت وارده اقدام کند.

همچنین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برخوار گفت: این شهرستان حدود ۱۵۰هزار هکتار اراضی ملی دارد که حفاظت از این منابع ارزشمند در دستور کار روزانه این اداره قرار دارد.

امیر محسن ولی گفت: با وجود کمبود امکانات خودرو و نیروی انسانی، با اتخاذ تدابیر حفاظتی لازم تخریب و تصرف اراضی ملی شهرستان طی دو سال اخیر به حداقل رسیده است.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی یکی از مهم‌ترین وظایف نسل حاضر است و تأکید کرد کلیه اقشار مردم می‌بایستی در جهت حفاظت از این منابع ارزشمند احساس مسؤلیت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز