خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل زندان‌های استان خبر داد:

جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان زندان‌های اصفهان در فریدن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۹۹

شغل کارکنان زندان‌ها بدلیل فرسایش و سختی کار، نیازمند برنامه ریزی و فعالیت‌های فوق برنامه است. در این راستا تا پایان سال به میزبانی دیگر زندان‌های استان اصفهان، مسابقات و اردوهای مختلفی برای کارکنان برگزار می شود.

معاون مدیرکل زندان‌های استان اصفهان ازب رگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به مدت دو روز در شهرستان فریدن ویژه کارکنان زندان‌های استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف بالابردن روحیه خدمتی و ایجاد نشاط در بین کارکنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا ذوالفعلی‌نژاد، با اشاره به اینکه در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و بالابردن توان خدمتی کارکنان جشنواره فرهنگی ورزشی به مدت ۲ روز ویژه کلیه کارکنان زندان‌های استان به میزبانی اداره زندان شهرستان فریدن برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این جشنواره کارکنان با ثبت نام در رشته‌های موردعلاقه فرهنگی و ورزشی شرکت و در روز اول با برگزاری مسابقات افراد و تیم‌های برنده به فینال راه خواهند یافت.

وی بیان داشت: در روز دوم این جشنواره نیز با برگزاری فینال مسابقات نفرات و تیم‌های بر‌تر و قهرمان حکم قهرمانی و جوایزنفیس به صورت هدیه و نقدی دریافت خواهند کرد.

معاون اداری مالی اداره کل زندان‌های استان، شغل کارکنان زندان‌ها را بدلیل فرسایش و سختی کار نیازمند برنامه ریزی و فعالیت‌های فوق برنامه دانست و اظهارامیدواری کرد تا پایان سال به میزبانی دیگر زندان‌های استان نیز مسابقات و اردوهای مختلفی برگزار شود.

تا کنون چندین اردوی مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی و سیاحتی با نظر مساعد و پیگیریهای مدیرکل و معاونین و اداره فرهنگی تربیتی اداره کل استان در سطح استان و زندان فریدن برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز