خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

تصویب طرح منطقه نمونه گردشگری سد قره قاچ در شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۷۱

در شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان طرح جامع منطقه نمونهٔ گردشگری سدقره قاچ تصویب شد. همچنین سامانهٔ ارزیابی توسعه و رصد آمایش استان با عنوان(ساترا) نیز در این شورا اجرایی شد.

استاندار اصفهان گفت: سامانهٔ ارزیابی توسعه و رصد آمایش استان(ساترا) به شورای برنامه ریزی و توسعهٔ استان ارائه شد و برای دسترسی سریع به اطلاعات استان در اختیار پژوهشگران و برنامه ریزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور دری کصد و چهل و پنجمین شورای برنامه ریزی و توسعهٔ استان از ارائهٔ سامانهٔ ارزیابی توسعه و رصد آمایش استان(ساترا) در این شورا خبر داد و گفت: این سامانهٔ اطلاعاتی می‌تواند در برنامه ریزی‌های مربوط به آمایش سرزمین و همچنین برنامه ریزی‌های کلان استان بسیار مفید و موثر باشد.

وی با بیان اینکه این سامانه یک تجمیع و به هنگام سازی اطلاعات و همچنین دسترسی سریع به اطلاعات استان را دراختیار پژوهشگران و برنامه ریزان قرارمی دهد؛ تصریح کرد: اصفهان سومین استانی است که این سامانه را درخود ایجاد کرده و بستر لازم را برای فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های بلند مدت فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه دراستانداری و دستگاه‌های اجرایی استان راه اندازی شده است، اظهار داشت: با استفاده از سامانهٔ ساترا می‌توان دسترسی آسان و سریعتری را به مجموعهٔ اطلاعات استان داشت.

استاندار اصفهان، به مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: مصوبات کارگروه‌های زیر بنایی و میراثفرهنگی در این شورا بیشتر بر روی اعطای مجوز به بخش خصوصی متمرکز است.

رسول زرگرپور با بیان اینکه از ۸۲ طرح ارائه شده برای سرمایه گذاری در کشاورزی و صنعت، ۸۰ طرح به تصویب رسید، اظهار امیدواری کرد که صاحبان این طرح‌های بتوانند فعالیت‌های اجرایی خوبی را که عمدتا در بخش کشاورزی، دامداری و توسعهٔ کشت قارچ و… است، انجام دهند.

استاندار اصفهان از تصویب طرح جامع منطقه نمونهٔ گردشگری سدقره قاچ در استان نیز خبر داد و افزود: این طرح در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسید و برای تصویب نهایی به شورای ملی معماری و شهرسازی ایران فرستاده خواهد شد.

زرگرپورافزود: طرح جامع منطقه نمونهٔ گردشگری سدقره قاچ در شهرستان سمیرم از طرح‌های بزرگ گردشگری در استان است که اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی را در بر خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز