خبرگزاری کار ایران

با اعتباری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال:

از ۴۰ پروژه آب و فاضلاب استان اصفهان در هفته دولت بهر‌ه‌برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۸۶

در هفته دولت ۴۰ پروژه در بخش آب و فاضلاب با هزینه‌ای حدود ۱۷۰ میلیارد ریال در شهرهای اصفهان، اردستان، بادرود، چادگان، دولت آباد و برخوار، سمیرم، شهرضا، مبارکه، کوهپایه، فریدونشهر، نائین و نجف آباد به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، با اشاره به اینکه در هفته دولت ۴۰ پروژه در بخش آب و فاضلاب با هزینه‌ای حدود ۱۷۰ میلیارد ریال در ۱۲ شهرستان به بهره برداری می‌رسند، گفت: طرح‌های آبرسانی به فریدونشهر، برف انبار، نیروگاه برق شرکت صعود گس‌تر، واحدهای صنعتی شهر قهجاورستان، خط انتقال آب سالن همایش‌های اصفهان، آبرسانی به مجموعه ۱۰۴ واحدی فرهنگیان خوراسگان و خط انتقال آب شهر علامه مجلسی، از جمله طرح‌های آبرسانی هستند که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

هاشم امینی بیان داشت: این درحالی ست که پروژه‌های آبرسانی با هدف تأمین آب شرب شهرهای مذکور، ارتقای کیفی آب شرب، کاهش هدررفت آب، افزایش راندمان پمپ‌ها و توسعه طرح‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی به ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان پرداخت و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از زمان اجرای پروژه مسکن مهر در استان همچنان اقدام به ارائه خدمات به این واحد‌ها کرده است به طوری که در هفته دولت نصب انشعابات آب فاز ۲ مسکن مهر زواره، آبرسانی به مخزن مسکن مهر شهرضا صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه تأمین آب شرب مشترکین در فصل تابستان باتوجه به عدم جاری بودن زاینده رود و کاهش آبدهی چاه‌های فلمن با محدودیت‌های عدیده‌ای مواجه بود بر این اساس حفر و تجهیز تعدادی چاه در دستور کار قرار گرفت که بهره برداری از چاه مولوی، شیرخانه زینبیه، شیرخانه دولت آباد، فلاطوری، سجزی، اردستان، محله دهنو خوراسگان، بادرود و خالدآباد، انارک، تجهیز و راه اندازی چاههای اضطراری در سطح شهر اصفهان از جمله پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد این پروژه‌ها با هدف تأمین بخشی از نیاز آبی مشترکین در شهر و سطح استان اصفهان می‌باشد تا به نوعی از تبعات بحران کم آبی در سطح استان کاسته شود.

امینی توزیع عادلانه آب و عدم قطع آب مشترکین را از جمله اهداف مهم شرکت عنوان کرد و افزود: ذخیره آب، تعدیل فشار و تعادل در شبکه آب از جمله اولویت‌های آبفای استان اصفهان است که در این راستا به منظور تعادل در شبکه آب مخزن هزار مترمکعبی شهر کمه، مخزن ۵ هزار مترمکعبی شهر ونک، مخزن ۲ هزار مترمکعبی بادرود، چادگان، منظریه شهرضا افتتاح می‌شود تا بدین ترتیب با افزایش حجم ذخیره آب در زمان پیک مصرف و افزایش گرما تبعات تنش آبی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، به اجرای پروژه‌های فاضلاب در سطح استان پرداخت و گفت: برخورداری از خدمات شبکه فاضلاب یکی از مطالبات اساسی مردم در سطح استان است به این جهت آبفای استان در صدد است با بهره گیری از توانمندی بخش خصوصی اجرای پروژه‌های شبکه فاضلاب را تسریع بخشد.

وی تاکید کرد: در این راستا در هفته دولت طرح‌های توسعه‌ای شبکه فاضلاب شهر خورزوق، دولت آباد، حبیب آباد و نیز عملیات لوله گذاری کلکتور اصلی فاضلاب شمال شرق، تأسیسات فاضلاب ضلع غربی چهارباغ بالا، جابجایی تأسیسات فاضلاب مسیر غربی چهارباغ از کوچه عطاءالملک به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز