خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خبر داد:

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک، زمان رسیدن به محل حادثه را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۱۹

استفاده از دوربین های متعدد مرکز کنترل ترافیک در سطح شهر توسط سازمان آتش نشانی اصفهان باعثشده است تا خدمات رسانی به شهروندان با سرعت و کیفیت بیشتری صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان‌ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: استفاده از مرکز کنترل ترافیک در مجموعه آتش نشانی منجر به خدمات رسانی بهتر به شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بهزاد بزرگزاد اظهار داشت: استفاده از دوربین های متعدد مرکز کنترل ترافیک در سطح شهر توسط سازمان آتش نشانی اصفهان باعثشده است تا خدمات رسانی به شهروندان با سرعت و کیفیت بیشتری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: استفاده از این دوربین ها در ستاد فرماندهی آتش نشانی منجر به شناسایی بهترین مسیر برای عبور خودروهای امدادی می شود.

مدیرعامل سازمان‌ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اذعان داشت: از سوی دیگر، در زمان های وقوع حریق و حادثه، این دوربین ها در کنار رصد مسیر عبوری به ما اجازه می دهد تا مسیری سبز با استفاده از چراغ های راهنمایی رانندگی به وجود بیاوریم که این کار در عمل نشان داده است که تا چه میزان زمان رسیدن به محل حادثه و از سوی دیگر زمان رساندن مصدومین به بیمارستان کاهش داده می شود.

وی افزود: رصد قسمت های مختلف شهر نیز از دیگر کاربرد های مانیتورینگ موجود در ستاد فرماندهی است که به فرماندهان در ستاد اجازه می دهد در زمان های اوج ترافیک و زمانی که خیابان های شهر به لحاظ خودرویی متراکم می شوند، خودروهای اطفائیه و نیروهای عملیاتی را در سطح شهر در مناطق حساس و پر رفت و آمد مستقر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز