خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

توجه به موضوع حجاب و عفاف از وظایف مهم اداره کل امور بانوان استانداری اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۰۳

کارمندان به عنوان نماینده دولت و الگوی زنان جامعه باید با حجاب کامل در ادارات حضور یابند.

استاندار اصفهان در جلسه ی شورای مدیران استانداری، گفت: در خصوص انتصاب افراد در پست های خالی باید هرچه سریعتر تصمیم گیری شود زیرا جای خالی این پست ها موجب ایجاد رخوت و رکود در کار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور بر نشاط و پویایی در کار تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران با بکارگیری نیروها در محل مناسب، نشاط و پویایی را به مجموعه بازگردانند.

وی در این جلسه با معرفی سهیلا اثنی عشران به عنوان مدیرکل جدید امو ربانوان و خانواده ی استانداری اصفهان تصریح کرد: این اداره کل از اداراتی است که زیر نظر شخص استاندار است و مدیرکل مربوطه با تاسی از شاخص های عنوان شده در انتخاب مدیران و به خصوص شاخص اعتدال انتخاب شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان بانوان هستند، گفت: حوزه ی کار بانوان و خانواده در برگیرنده ی ۵۰ درصد جمعیت استان است و بانوان استانداری و فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی و همچنین نخبگانی که در قشر بانوان هستند باید توسط این اداره کل ساماندهی و سازماندهی شود.

زرگرپور به سیاست های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: در دولت جدید گرایش هایی وجود دارد که فضا برای مشارکت بیشتر بانوان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه موضوع خانواده نیز از موارد بسیار مهم در این اداره کل است، اظهار داشت: آمار های موجود در طلاق و اعتیادها بیانگر این است که در حوزه های خانواده و همبستگی بیشتر و کاهش از هم گسیختگی در بین خانواده ها، تشویق به ازدواج و رفع موانع آنها باید اقدامات موثری صورت گیرد.

استاندار اصفهان افزود: این اداره کل به شدت نیازمند همکاری همه ی معاونت ها و مدیریت های استانداری است.

زرگرپور به موضوع حجاب و عفاف به عنوان یکی از وظایف مهم اداره کل امور بانوان و خانواده اشاره کرد و افزود: کارمندان به عنوان نماینده ی دولت و الگوی زنان جامعه باید با حجاب کامل در ادارات حضور یابند.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل به خوبی می تواند با ارائه ی راهکارها، شفاف سازی ها و همچنین تبیین اقدامات صورت گرفته در موضوع حجاب و عفاف در جامعه نتایج علمی و عملی قابل قبولی را ارائه کنید.

استاندار اصفهان در این جلسه از مدیر کل جدید امور بانوان و خانواده ی استانداری خواست با فراهم آوردند زمینه ی مساعد فضا را برای مشارکت بیشتر بانوان نخبه بالاخص در زمینه ی تبیین فلسفه ی حجاب و عفاف آماده کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز