خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

دستگاه های اجرایی برای تجهیز و نوسازی مدارس از هیچ کمکی دریغ نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۳۱

حمایت از آموزش و پرورش، از وظایف دستگاه‌ها است و دستگاه‌های اجرایی برای تجهیز و نوسازی مدارس از هرگونه کمکی دریغ نکنند.

رسول زرگرپور در نود و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که در راستای کیفیت بخشی به طرح‌های حوزه آموزش ابتدایی، طرح حامی، پروژه مهر و باز گشایی مدارس و همچنین تقدیر و تجلیل از رتبه آوران کنکور سراسری و مسابقات جهانی برگزار شد، از دستگاه‌های اجرائی خواست از هرگونه کمک و اقدامی در جهت تجهیز و نوسازی و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش دریغ نکنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی با آینده دستگاه‌ها و نظام و کشور دارد، اظهار داشت: سرمایه گذاری در نهاد آموزش و پرورش یک نوع سرمایه گذاری با بازده بسیار بالا و عالی است و از وظایف دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار اصفهان در راستای برگزاری اولین دورهٔ ملی مسابقات بومی محلی دانش آموزان کشور در استان اصفهان، از معاونت توسعهٔ مدیریت و منابع انسانی استانداری خواست از دستگاه‌های ذیربط جهت تشکیل ستاد برگزاری این جشنواره دعوت کند.

رسول زرگرپور با اشاره به طرح پیشنهادی حمایت از محققین یاریگر آموزش و پرورش، تصریح کرد: عنوان پایان نامه‌ها باید دربرگیرندهٔ یکی از مشکلات روزمرهٔ جامعه باشد و یا حداقل به سطح علمی موضوع مورد نظر بیفزاید و یا تئوری جدیدی را اثبات کند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از پایان نامه‌ها به دلیل نداشتن موضوع مناسب، بلا استفاده مانده است که باید در خصوص موضوع پایان نامه‌ها توجه بیشتری صورت گیرد و کیفیت پایان نامه‌ها ارتقا یابد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اگر پژوهش‌ها مراحل خود را به خوبی طی کند می‌تواند مشکلات آموزش و پرورش را آسیب‌شناسی کند و از نتایج این پژوهش‌ها استفادهٔ درست شود.

زرگرپور در ادامه به مدارس خاص اشاره کرد و افزود: در مورد خروجی این مدارس، باید کار پژوهشی عمیقی صورت پذیرد و بر اساس نتایج پژوهش‌ها تصمیم گیری شود.

استاندار اصفهان با اشاره به کسب رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری و همچنین دستیابی دانش آموزان استان به مدال‌های مختلف در رشته‌های فیزیک، ریاضی و زیست و کسب عنوان قهرمان قهرمانان لیگ دانش آموزی مسابقات جهانی روبوکاپ برزیل توسط تیم دانش آموزی نقش جهان گفت: به عنوان استاندار اصفهان به وجود این جوانان افتخار می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز