خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان درجلسه روسای ستادی زندان‌های استان:

مهم‌ترین مقوله در زندان‌ها رعایت و حفظ امنیت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۸۸

لازمه هر فعالیت و تلاش در زندان‌ها وجود مقوله امنیت است وبعداز آن پیشگیری و تعامل سازنده با کارکنان از ریشه‌های اصلی موفقیت در امورر زندان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در جمع روسای ادارات ستادی و برخی زندانهای استان بر پیش بینی، پیشگیری و تعامل سازنده در راستای رسیدن به اهداف سازمانی در مجموعه‌های اداری و کاری خود تاکید کرد و امنیت را از جمله ضروریات نظام زندانبانی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رمضان امیری در جلسه کمیته امنیتی زندان‌های استان که معاونین و برخی روسای ادارات ستادی و زندانهای استان حضور داشتند، لازمه هر فعالیت و تلاش درسطح زندان‌های استان را وجود مقوله امنیت دانست و پیش‌بینی را در مرحله اول، پیشگیری را در مرحله دوم نظام زندانبانی مطرح کرد و تعامل سازنده با کارکنان را یکی از ریشه‌های اصلی موفق در انجام امور برشمرد.

وی اظهارداشت: هر فردی در امور زندگی خود باید در تمامی جهات و زمینه‌ها پیش بینی لازم را داشته باشد اما در بحثکار و فعالیت و مخصوصاً در زندان‌ها باید به گونه‌ای خدمت کنید که پیش بینی هرحادثه و اتفاقی را در ذهن خود مجسم و برای رفع آن قبل از وقوع اقدام کند.

امیری در بخش دیگری از سخنانش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و احتمالی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: زندان‌ها شهری درون یک شهر هستند که هر اتفاق و رخدادی در این شهر ممکن است انجام گیرد اما آنچه بر همه کارکنان و مدیران لازم است مورد توجه قرار گیرد، پیشگیری از آن است که با برنامه ریزی و هدایت تلاش‌ها و خدمات و فعالیت‌های کاربردی و هدف دار می‌توان از آن پیشگیری کرد.

مدیرکل زندان‌های استان، با توصیه به مسئولین حاضر بر هوشیاری هر چه بیشتر تاکید کرد و تعامل و برخورد سازنده با کارکنان و منابع انسانی موجود را از جمله دیگر ضروریات توصیه‌های مدیریتی ذکر کرد.

در ادامه نیزمعاون مدیرکل زندان‌های استان به موضوع رفاهیات و توجه به پرسنل اشاره کردو گفت: تمام دغدغه فکری کارکنان و نیروهای زیر مجموعه استان را شنوا هستیم و تا جائی که قانون اجازه دهد درخصوص رفع مشکلات معیشتی و مالی آنان تلاش خواهیم کرد اما برخی مسائل را می‌توان با تعامل و ارتباط و گفتگو با آن‌ها رفع کرد.

ذوالفعلی‌نژاد، رعایت صرفه جویی و پرهیز از برخی هزینه‌های غیرضرروی را به مسئولین زندان‌ها گوشزد کرد و گفت: در موقعیت فعلی کشور و وجود تحریم‌ها با ید با صرفه جویی - در پرداخت سایر هزینه‌ها زمینه کمک به کارکنان را افزایش داد.

در ادامه این جلسه نیز روسای زندان‌های مرکزی، اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی، خمینی شهر، زرین شهر و کانون اصلاح و تربیت و همچنین روسای ادارات مختلف ستادی من جمله حفاظت اطلاعات، بازرسی و رسیدگی به شکایات، بهداشت و درمان و معاونت سلامت و اصلاح و تربیت به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز