خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا اصفهان(ع):

رزمایش سه روزه گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهریور ماه

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۱۶

رزمایش سه روزه گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه بسیج امام رضا(ع) شهریور ماه سال جاری با حضور بیش از ۲هزار نفر بسیجی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به اینکه برای برگزاری رزمایش سه روزه گردان‌های بیت المقدس و کوثر که قرار است در شهریور ماه برگزار شود، فراخوان آموزشی گردان‌های ناحیه بسیج امام رضا(ع) ۱۶ و ۱۷ مرداد انجام می‌شود گفت: گردان‌های بیت المقدس و کوثربسیج هرساله درسه نوبت فراخوان دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ دوم پاسدارمرتضی عمومهدی، هدف از برگزاری این فراخوان و رزمایش‌ها حفظ و انسجام نیرو‌ها و ایجاد آمادگی در بین نیرو‌ها در مواقع مورد نیاز عنوان کرد و ادامه داد: فراخوان امسال با شعار ˈرهایی قدس شریفˈ به مدت ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

وی با اظهار اینکه بسج و گردان‌های کوثر و بیت المقدس بهترین سازمان برای سازماندهی و چینش افراد است بیان داشت: در این فراخوان کلاس‌های پدافند غیر عامل، آموزش امداد و نجات و مردم یاری، آموزش دفاع از کوی و برزن، تهاجم فرهنگی و پیاده روی شبانه انجام می‌شود.

سرهنگ عمومهدی ادامه داد: در این فراخوان دو گردان کوثر حوزه‌های بسیج خواهران(۴۰۰نفر) و هشت گردان بیت المقدس شامل حوزه‌های مقاومت بسیج برادران به استعداد بیش از ۲هزار نفر شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: گردان‌های فراخوان شده در ۱۰ مسجد، حسینیه و امام‌زاده حضور خواهند یافت و پس از انجام کلاس‌های آموزشی خود در پیاده روی شبانه در حوزه استحفاظی خود شرکت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، با اشاره به اینکه در رزمایش و فراخوان امسال بسیجیان آمادگی و حمایت خود را از مردم غزه و خط مقاومت اعلام خواهند کرد گفت: استکبار جهانی همواره از گزینه نظامی دم می‌زند اما باید بدانیم که استکبار جرات چنین اقدامی را ندارد و این مسئله به علت حضور همیشگی مردم ایران اسلامی در عرصه‌ها ست.

سرهنگ عمو مهدی بیان داشت: مردم ما در دفاع مقدس و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ توطئه‌های مختلف دشمن را ناکام کردند در صورتی که وسعت این توطئه‌ها به گونه‌ای بود که اگر در کشورهای استکباری رخ می‌داد کمتر از ۱۰روز نظام آن‌ها متلاشی می‌شد.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیش از هزار پایگاه و واحد مقاومت بسیج مدارس دارای بیش از یک هزار و ۷۰۰ حلقه صالحین است اظهار داشت: در سال جاری ۳۲۵ پایگاه بسیج این ناحیه اقدام به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین با محوریت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۶ هزار نفر از سوی این ناحیه به مناطق راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی به برنامه‌های اقتصادی و سازندگی این ناحیه اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ده‌ها کلاس آموزشی با کمک فنی وحرفه‌ای برگزار شد و پس از اعطای مدرک به طرح‌های ارائه شده، دو میلیارد تومان وام اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز