خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در تمام نقاط استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۷۶

استفاده از ظرفیت خیران در توسعه کتابخانه‌ها و ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت خیران در ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار تاثیر گذار است و بر این اساس انجمن خیران کتابخانه ساز در شهرستان های استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری اظهار داشت: پیرامون ساخت این کتابخانه و اعتباری که قرار بود پرداخت شود در حال پیگیری و مذاکره هستیم.

وی با اشاره به انجمن خیرین کتابخانه ساز گفت: از آنجایی که شهروندان اصفهانی از افرادی هستند که در امر خیر همیشه پیشتاز بوده اند درصدد هستیم که از آنها برای توسعه کتاب و کتابخوانی همکاری های لازم انجام شود به نظر می رسد خیران با ساخت کتابخانه در اصفهان بتوانند به ارتقای علم و دانش استان کمک کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان بیان داشت: استفاده از ظرفیت خیران در توسعه کتابخانه ها و ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و بر این مبنا انجمن خیران کتابخانه ساز هر چه سریع تر در تمام شهر های استان راه اندازی می شود.

یاوری افزود: در این راستا شهرستان های شاهین شهر، شهرضا، مبارکه منتظر صدور مجوز از فرمانداری های خود هستند و بقیه شهرستان ها نیز بزودی به این جمع اضافه می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز