خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی اصفهان:

۲۵۰۰ تاکسی نو در راه خدمت رسانی به مردم اصفهان / / ۴۰درصد ناوگان تاکسیرانی اصفهان مجهزبه سامانه هوشمند

کد خبر : ۱۸۸۲۱۸

بیش از ۱۰ هزار خودرو در اصفهان فعالیت می‌کند که۲۵۰۰ دستگاه آن مدل ۸۳ به پائین بوده و خودور فرسوده محسوب می‌شوند که بایستی هر چه سریع‌تر مراحل تبدیل آن‌ها به خودرو‌های جدی فراهم شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۲۵۰۰ تاکسی نو جایگزین تاکسی‌های فرسوده شهر اصفهان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن سقایی اظهار داشت: ثبت نام تاکسی‌های فرسوده ناوگان تاکسیرانی از ابتدای سال جاری آغاز شده است و تاکنون ۷۰۰ نفر از تاکسیرانان جهت تبدیل خودروهای فرسوده خود ثبت نام کرده‌اند و اقدامات لازم جهت اسقاط و جاری شدن وام آن‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان حدود ۲۴ هزار خودرو فعالیت می‌کنند که ۱۰ هزار و ۴۰۰ عدد از آن‌ها تاکسی‌های پلاک(ت) است و با مشخصه‌های تاکسی در خطوط ویژه، مسیر‌ها و به صورت گردشی فعالیت می‌کنند و مابقی آن‌ها شامل آژانس‌ها و سرویس مدارس هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: از این تعداد تاکسی ۲۵۰۰ دستگاه آن مدل ۸۳ به پائین بوده که خودور فرسوده محسوب می‌شوند که مراحل تبدیل آن در حال انجام است.

سقایی در رابطه با سامانه هوشمند تاکسی اینگونه اذعان داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۳۰۰ خودور تاکسی مجهز به سامانه هوشمند شده‌اند و این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

وی از راه اندازی مرکز تعمیرات و پشتیبانی ویژه سامانه هوشمند تاکسی افزود: درحال حاضر ۴۰ درصد ناوگان تاکسیرانی با سامانه هوشمند به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز