خبرگزاری کار ایران

نقاشی‌های کودکان هرندی در کتابخانه عمومی ماندگار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۰۰

در یک طرح ابتکاری و برای جذب کودکان و نوجوانان به کتابخانه نقاشی‌های کودکان در بخش فرهنگ و تاریخ شهر هرند واقع در این کتابخانه عمومی نگه‌داری می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی هرند از اجرای طرحی در این کتابخانه خبر داد که طی آن نقاشی‌های کودکان در بخش فرهنگ و تاریخ شهر هرند واقع در این کتابخانه عمومی نگه داری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی امینی هرندی با اشاره به اهمیت ثبت نقاشی ها در بخش فرهنگ و تاریخ شهر اظهار داشت: این کار باعثجذب کودکان و والدین آنها به محیط کتابخانه می شود و تاثیر زیادی بر رشد هنری و خلاقیت کودکان دارد.

وی با بیان اینکه بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی از بخش‌های مهم است که باید توجه وی‍ژه ای به آن شود افزود: ایجاد انگیزه مطالعه وکتابخوانی در کودکان نیاز به محیطی زیبا دارد که با تنوع واستفاده از هنر، خلاقیت وبازی شکل گرفته باشد.

وی ادامه داد: بخش کودک با فضایی مستقل و زیبا به مساحت ۶۰ متر مربع آماده شده و در آن بازیهای فکری ونرم افزاری مناسب با فرهنگ اسلامی تهیه دیده شده است.

امینی در توضیح این طرح گفت: در بخش کودک یک دفتر نقاشی که در کنار آن مدادرنگ و لوازم نقاشی قرار گرفته که هر یک از صفحات این دفتر متعلق به یک نفر از کودکان شهر هرند است و هنگام مراجعه کودکان به کتابخانه پیشنهاد می‌شود که یک صفحه از این دفتر را نقاشی و در پایین صفحه تصویر کارت عضویت ومشخصات وتاریخ اثر درج می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز