خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

استفاده از نخبگان برای مبارزه با مواد مخدر موثر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۹۵

جامعه بزرگ خیرین استان آمادگی کامل خود را برای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و حمایت از سیاستهای ستاد مبازه با مواد مخدر استان اعلام کرد.

استاندار اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: مواد مخدر به عنوان یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی در سطح کشور و بین الملل مطرح است و گرایش معتادین از مواد مخدر سنتی به صنعتی آسیب های بیشتری ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور یکی از اولویت های دولت تدبیر امید را مبارزه اصولی و ریشه ای با ابتلا به موادمخدر عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس سیاستهای دولت رویکرد، جدید در این مبارزه، رویکرد پیشگیرانه و اجتماعی و مردمی کردن آن است.

وی تصریح کرد: بر اساس رویکرد اجتماعی ومردمی، استفاده از توان و ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و نخبگان اقشار مختلف جامعه اهمیت ویژه ای دارد.

زرگرپور با اشاره به قابلیتهای استان اصفهان در بهرمندی از خیرین و موسسات خیریه درحوزه های مختلف و تخصصی افزود: خوشبختانه جامعه بزرگ خیرین استان آمادگی کامل خود را برای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و حمایت از سیاستهای ستاد مبازه با مواد مخدر استان اعلام کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر نقش غیر قابل انکار تبلیغات و اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده ها، خواستار فعال تر شدن کمیته فرهنگی و پیشگیری و استفاده از شیوه های مدرن و به روز تبلیغاتی در این عرصه شد.

زرگرپور در پایان با اشاره به گزارشات مدیرکل مدیریت بحران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی در خصوص مسائل و مشکلات اردوگاه اسد آباد مبارکه، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته خواستار پیگیری موارد مطرح شده در این جلسه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز