خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان:

برای توزیع عادلانه آب ازسیستم تله متری و پایش فشاراستفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۴۵

در تابستان به منظور توزیع عادلانه آب از طریق تله متری و مانیتورینگ به دقت و به موقع دبی و فشار آب شهرهای تحت پوشش آبرسانی اصفهان بزرگ کنترل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به فعالیت کنترل از راه دور تأسیسات آبرسانی افزود: در حال حاضر ۳۰ ایستگاه تله متری با پیشرفت فیزیکی ۸۰ الی ۱۰۰ درصدی و ۳۰ ایستگاه دیگر تله متری با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی درحال احداثمی‌باشد این درحالیست که جهت تکمیل پروژه‌های سیستم تله متری به اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی، درخصوص سیستم تله متری آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: هم اکنون ۱۶ باب شیرخانه، تصفیه خانه آب باباشیخعلی، ۱۲ ایستگاه پمپاژ، مخازن شهر اصفهان با ظرفیت ۵۴۰ هزار مترمکعب و ۹ حلقه چاه فلمن از طریق سیستم تله متری دبی و فشار آن‌ها مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرد و لازم به ذکر است اجرای این عملیات هزینه‌ای بیش از ۴۰ میلیارد ریال در بر داشته است.

مهندس امینی توزیع عادلانه آب را یکی از اولویت‌های مهم آبفای استان اصفهان دانست و تصریح کرد: توزیع عادلانه آب در شهر اصفهان بسیار حائز اهمیت است و در این راستا علاوه بر اجرای سیستم تله متری آبرسانی شهر اصفهان، نصب فلوم‌تر هزار بر روی خط هزار خیابان جی، اصلاح خط هزار شرق(منبع گورت)، نصب گیت والو ۴۰۰ در پمپاژ هزارجریب، ساخت سیفون فولادی قطر ۱۴۰۰ جهت امکان نصب فلوم‌تر در منابع هزار جریب، نصب اتصال لغزان و فلوم‌تر بر روی دو خط در داخل شیرخانه خروجی پیلاف تعویض والو و اتصال لغزان ۱۲۰۰ و تعبیه شیر تخلیه ۵۰۰ در شیرخانه فلاورجان، اصلاح خطوط هزار چاه‌های فلمن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: در اتاق کنترل مانیتورینگ سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ تمام ایستگاههای تله متری سطح مخازن، فشار خطوط، پارامترهای کمی و کیفی به صورت آنلاین مشاهده می‌شود و باز و بسته نمودن والوهای شیرخانه‌ها کنترل می‌‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به دیگر اقدامات جهت توزیع عادلانه آب اشاره کرد و اظهار داشت: شیرخانه‌های فلمن، هزار جریب و پیلاف در راستای توزیع عادلانه آب مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز