خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقاء مهارت برای سازمان مدیریت حمل و نقل بارشهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۷۰

به منظورگسترش همکاری‌های علمی و آموزشی تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان به امضاء رسید.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در راستای آموزش رانندگان ناوگان حمل و نقل باری با سازمان حمل ونقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری تفاهم نامه امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ ابوطالب جلالی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقاء مهارت برابر نیازسنجی انجام شده از سوی سازمان و ایجاد فضای مناسب برای برخورداری معرفی شدگان از موضوعات این تفاهم نامه است.

وی در مراسم امضا این تفاهم نامه گفت: با توجه به حساسیت شغلی حمل و نقل و شرایط شاغلین این حوزه، اهمیت اجرای آموزشهای مهارتی در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی خاص، اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز سازمان، ثبت دوره‌ها در پرتال، برگزاری آزمون تعیین سطح و صدور گواهی نامه معتبر طبق استانداردهای آموزشی و نظارت بر کمی و کیفی بر اجرای دوره‌های آموزشی را از جمله تعهدات این اداره کل در اجرای تفاهم نامه فوق برشمرد.

برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی از قبیل آشنایی با قوانین ومقررات حمل و نقل بار، نقشه خوان شهری و آشنایی با تجهیزات، آشنایی با اصول معاینه فنی و نگهداری خودرو و آلودگی‌های زیست محیطی، آشنایی با اصول حفظ بهداشت و سلامت شغلی، آشنایی با اصول ایمنی حمل بار، آشنایی با اصول امنیتی و حفاظتی حمل بار و افزایش بهره وری و ارتقای درآمد در اولویت برنامه‌های اجرایی این تفاهم نامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز