خبرگزاری کار ایران

برای تامین آب شرب با کیفیت؛

تکمیل فیلتراسیون فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۵۲

راه اندازی فیلتراسیون فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان، باید در اولویت کاری قرار گیرد تا کیفیت آب خروجی فاز اول تصفیه خانه افزایش یابد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در محل ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان از نزدیک در جریان اجرای قسمتهای مختلف این پروژه قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، تشیعی؛ در بازدید از طرح بزرگ آب رسانی به گلپایگان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان اصفهان طرح آبرسانی به گلپایگان است بیان داشت: این طرح از جمله پروژه‌های مهم محسوب می‌شود که به رغم محدودیت منابع مالی امید است با تزریق اعتبارات موجود به اتمام برسد.

وی با توجه به بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان بیان داشت: راه اندازی قسمت فیلتراسیون باید در اولویت کاری قرار گیرد تا کیفیت آب خروجی فاز اول تصفیه خانه بالا برود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برخورداری از آب شرب با کیفیت را یکی از دغدغه‌های مردم گلپایگان دانست و بیان داشت: سال‌هاست که مردم گلپایگان خواستار آب شرب با کیفیت بوده‌اند که با تکمیل تصفیه خانه آب گلپایگان این امر محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در خصوص اعتبارات اجرای تصفیه خانه آب گلپایگان گفت: با توجه به شرایط موجود و محدودیت منابع مالی انتظار می‌رود اعتبارات لازم در آینده نزدیک اختصاص یابد.

در ادامه میر محمدی نمایند مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی پیرامون میزان اعتبارات لازم جهت اتمام طرح مطالبی بیان داشت.

درابتدای این جلسه کار‌شناسان مشاور و پیمانکار پروژه گزارشی در خصوص پیشرفت کلی ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان ارائه کردند. در این گزارش حجم عملیات‌های اجرا شده به تفصیل بیان شد.

ساخت و نصب فیل‌تر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان که در جلسات گذشته معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور و مدیر عامل آبفا استان مورد توجه قرار داشت به مرحله بهره برداری نزدیک می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز