خبرگزاری کار ایران

با هدف آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی؛

طرح " قرآن، دوست بچه ها " در کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۷۷

طرح ˈقرآن، دوست بچه هاˈ با بهره‌گیری از سوره مبارکه قصص به صورت یک جزوه قرآنی برای یک‌هزار کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در حال اجراست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ˈقرآن، دوست بچه هاˈ در سطح مراکز فرهنگی و هنری این کانون با حضور بیش از یک هزار عضو کودک و نوجوان در اصفهان، هدف از اجرای این طرح را آشنایی و انس اعضای کانون با مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ دینی در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد.
حامد عسگری‌فر بابیان اینکه این طرح با شروع فصل تابستان و همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان در سطح مراکز کانون در حال اجرا است، اظهار داشت: برای برگزاری باکیفیت این طرح و قبل از آغاز آن، جلسات توجیهی ویژه مربیان مسوول و مربیان فرهنگی مراکز کانون برپا شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: طرح ˈقرآن، دوست بچه هاˈ امسال با بهره گیری از سوره مبارکه قصص به صورت یک جزوه قرآنی برای اعضا آماده شده است.
وی اذعان داشت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با کمک مربیان خود به حفظ این سوره مبارکه بپردازند.
عسگری‌فر خاطر نشان کرد: در کنار این طرح همچنین برنامه‌های متنوعی از جمله روخوانی قرآن، قصه گویی، شعر، داستان، نقاشی و معرفی کتاب نیز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر مربیان با این طرح یک کتاب کار نیز برای مربیان آماده شد و مربیان با استفاده از روخوانی و ترجمه قرآن، کودکان و نوجوانان را با مفاهیم و زیبایی‌ها و داستان‌های قرآن آشنا می‌سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز