خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات حل اختلاف شرکت شهرک‌های صنعتی صورت گرفت:

۵ قرارداد زمین‌های واگذار شده به متقاضیان فسخ شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۳۸۷

به منظور رسیدگی به پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود در موعد مقرر عمل نکرده‌اند، جلسه هیات حل اختلاف قراردادی و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

به منظور رسیدگی به پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود در موعد مقرر عمل نکرده‌اند و همچنین تعیین تکلیف وضعیت قراردادهای زمین‌های واگذار شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، جلسه هیات حل اختلاف قراردادی و داوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این جلسه با حضور ایرانی فام، نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه به وضعیت ۱۱ پرونده رسیدگی شد و رای فسخ ۵ فقره قرارداد به متراژ تقریبی ۲۱ هزار متر مربع صادر شد تا این تعداد زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار شود.

علاوه بر آن در ارتباط با ۵ فقره قرار داد به متراژ تقریبی ۱۸۵ هزار متر مربع نیز رای منتج به اعطای مهلت شد و پرونده دیگر نیز از دستور کار هیات حل اختلاف و داوری خارج شد.

محمد جعفری، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، در ارتباط با برگزاری این گونه جلسات در شرکت شهرک‌ها اظهار کرد: به منظور رعایت عدالت، پیگیری طرح‌های ناقص شرکت، و تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده اقدام به برگزاری جلسات هیات حل اختلاف قراردادی و داوری می‌کنیم تا بتوانیم زمینه ورود متقاضیان و داوطلبان جدید برای سرمایه گذاری در طرح‌های صنعتی استان را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز