خبرگزاری کار ایران

رقابت ۹۰ درصد کارکنان دانشگاه آزاد واحد مبارکه درمسابقات قرآن و عترت

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۸۱

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه در دانشکده فنی ومهندسی این دانشگاه برگزار شد.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحدمبارکه گفت: آزمون کتبی قرآن و عترت ویژه کارکنان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسرکشور، همزمان این واحد دانشگاهی با حضور چشمگیر کارکنان، آزمون کتبی قرآن و عترت را در سه رشته احکام، نماز و زندگانی پیامبر اکرم(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، منصوردیانی ادامه داد: ۹۰ درصد از کارکنان در این بخش از مسابقات شرکت کردند که پس از بررسی نتایج آزمون دو نفر از افراد شرکت کننده در هر رشته که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و با برگزیدگان دیگر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص کارگاه تفسیر سوره فرقان بیان داشت: کارگاه تفسیر سوره فرقان در قالب سومین دوره طرح تفسیر قرآن کریم در ماه رمضان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی با ارتقای دانش استادان و کارکنان این دانشگاه در بعد معنوی و بهره‌مندی بیشتر از برکات این ماه رمضان به همت دفتر فرهنگ اسلامی با مضامین قرآنی در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: این کارگاه تا پایان ماه رمضان به طول می‌انجامد و برای تمامی ثبت نام کنندگان گواهینامه کارگاه آموزشی به مدت ۱۶ ساعت صادر می‌شود و آزمون این مسابقه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و به ۳ نفر از برگزیدگان بر‌تر هرگروه در واحد جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز