خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد:

کاهش ۹۰ درصدی مصرف آب در بیمارستان الزهراء اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۵۶

در سال جاری بیمارستان الزهراء ۹۰ درصد در مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل صرفه جویی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: با پایش انشعابات پرمصرف مراکز درمانی به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مراکز شناسایی شدند که بیمارستان الزهراء که بزرگ‌ترین بیمارستان در میان ۵۴ بیمارستان استان بوده از این امر مستثنی نبوده به طوری‌که براساس برآوردهای صورت گرفته متوسط مصرف ماهانه بیمارستان‌ها هزار و ۸۶۸ مترمکعب در ماه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی افزود: با تعامل و همکاری مناسب مسئولان بیمارستان الزهراء با شرکت آب و فاضلاب استان این بیمارستان توانست ۹۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی کند.

وی به اقدامات بیمارستان الزهراء جهت کاهش در مصرف آب اشاره کرد و تصریح کرد: اصلاح شیرهای تونل تأسیساتی، قطع شیرهای ماشین شویی، اتوماتیک کردن شیرهای عمومی دستشویی، پیشگیری از آب ریز ماشین‌های لندری بیمارستان، اصلاح ۹ برج خنک کننده و ۳ چیلر بیمارستان از جمله اقدامات بیمارستان الزهراء جهت صرفه جویی در مصرف آب بوده است.

امینی، به تعامل شهرداری و بیمارستان الزهراء در استان استفاده از آب استخر به جای آب شرب به منظور آبیاری فضای سبز بیمارستان الزهراء پرداخت و گفت: تعامل بیمارستان الزهراء با شهرداری منجر شد آب فضای سبز این بیماستان از طریق استخر شهرداری تأمین شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه سال گذشته میزان مصرف آب در بیمارستان الزهراء بیش از ۲۳ هزار و ۴۰۰ مترمکعب بوده درحالیکه میزان مصرف آب در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به حدود ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب کاهش یافته است.

امینی بیان داشت: از آنجایی که فضای سبز بیمارستان الزهرا نسبتاً گسترده است و حدود ۱۷۰ هزار مترمربع است مسئولان این بیمارستان رایزنی و تعامل با شهرداری از آب استخر شهرداری جهت تأمین آب فضای سبز بیمارستان بهره‌مند شدند. همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جزء مراکز پرمصرف آب شناسایی شده‌اند و در حال حاضر بزرگ‌ترین بیمارستان استان با اعمال تدابیری به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب اقدام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز