خبرگزاری کار ایران

در یک ماه گذشته صورت گرفت:

عملیات های موفقیت آمیز آتش نشانی نجف آباد در۴۴ حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۶۸

در یک ماه گذشته نیروهای آتش نشانی به ۱۲ مورد آتش سوزی و ۳۲ مورد حادثه روی داده در نقاط مختلف شهر به سرعت رسیدگی کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در یک ماه گذشته به دنبال ارائه گزارش‌های مردمی به این مجموعه، نیروهای آتش نشانی به ۱۲ مورد آتش سوزی و ۳۲ مورد حادثه روی داده در نقاط مختلف شهر به سرعت رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد هادی، افزود: حریق در ضایعات ۱۶ مورد، ۹ مورد حریق خودرو و موتور سیکلت، ۴مورد حریق منازل مسکونی، ۳ مورد آتش سوزی مغازه ودو مورد حریق کانکس از جمله بیشترین تعداد حوادثثبت شده بوده‌اند.

وی مجموع افراد نجات یافته در این حوادثرا ۱۳ نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع موارد به ثبت رسیده در یک ماهه اخیر نجات از خطرات ناشی از اشیاء برنده و تصادف و واژگونی خودرو با به ترتیب ۶و ۴ مورد بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند و در مجموع نیز ۵ نفر مصدوم و یکی از حادثه دیدگان نیز فوت کرده است.

وی اظهار داشت: در حوادثبه ثبت رسیده در سامانه آتش نشانی نجف آباد ۲۱ مورد با دلیل عمدی، ۶ مورد نشت گاز، ۳مورد نشت مواد نفتی و ۲ مورد اتصال برق بیشترین دلایل وقوع آتش سوزی را به خود اختصاص داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز