خبرگزاری کار ایران

بدست ماموران نیروی انتظامی استان اصفهان؛

سارق باطری خودروها دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۴۱

سارق حرفه ای که شبانه خودروی مالباختگان را شناسایی و پس از باز نمودن کاپوت باطری آنها را سرقت می کرد دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد محتویات داخل خودرو به خصوص باطری خودرو در شهر اصفهان و اعلام شکایت شهروندان به پلیستحقیقات و گشت های محسوس و نامحسوس تمامی ماموران پلیس در نقاط حساس و به نظر مشکوک شروع شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در بازرسی های انجام شده یکی از واحدهای گشتی به فردی که در حال باز نمودن درب کاپوت یک دستگاه خودروی پراید بود مشکوک و پس از بررسی های لازم مشخص شد که وی قصد سرقت از داخل خودرو و محتویات آن را داشته که بلافاصله توسط ماموران دستگیر شد.

وی ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی تحقیقات جدید برای کشف جرایم توسط این متهم آغاز شد تا اینکه با استفاده از سرنخ ها و مستندات موجود، بالاخره متهم به جرم خود مبنی بر سرقت باطری اتومبیل های پارک شده در شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان کشف دهها فقره سرقت باطری در پی دستگیری متهم، افزود: این سارق حرفه ای به صورت ماهرانه شبانه خودروی مالباختگان را شناسایی و پس از باز نمودن کاپوت اقدام به سرقت باطری از خودروی مورد نظر می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز