خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان خبر داد:

کشف دو محموله چوب قاچاق درمحور جاده شیراز – اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۹۰

در راستای اعمال تبصره ۳ ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری ازجنگل ها و مراتع بریدن و قاچاق چوب‌های جنگل جرم محسوب می شود و شامل اعمال مجازات است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: دو محموله چوب بلوط قاچاق به وزن ۲۷۲۰ کیلو گرم براساس اطلاعا ت واصله درمحور جاده شیراز – اصفهان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی اصغر شبانی افزود: قاچاقچیان این دو محموله چوب بلوط با دو دستگاه خودرو نیسان قصد انتقال این محموله چوب را به اصفهان داشتند که پس از دستگیری موارد به دادستانی استان اصفهان اعلام جرم شد و متهمین با پرونده به مراجع قضایی اعزام شدند.

وی بیان داشت: در راستای اعمال تبصره ۳ ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری ازجنگل ها و مراتع بریدن وقاچاق چوب های جنگل جرم محسوب می شود و شامل اعمال مجازات است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از هموطنان عزیز خواست درصورت مشاهده محموله های چوب درجاده ها و یا درکنارگذرها و یا اطلاع از سارقین و قاچاقچیان چوب‌های جنگلی، مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴مرکز فرماندهی و کنترل یگان حفاظت اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز