خبرگزاری کار ایران

همزمان با پایان جشنواره تئاتر " زاگرس را نجات دهیم " صورت گرفت؛

اجرای نمایش میدانی با موضوع محیط زیست در محدوده دنا - ونک شهرستان سمیرم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۱۱

مضمون نمایش حکایت از سفر رشته کوه البرز سوار بر بال فرشته باران به سوی رشته کوه زاگرس و گوش سپردن به دردها و رنج­های این رشته کوه(عوامل تخریب زاگرس) داشت / این نمایش که رتبه دوم جشنواره را در زمینه بهترین کارگردانی کسب نمود.

ایلنا: همزمان با پایان اجرای جشنواره تئاتر میدانی " زاگرس را نجات دهیم " در استان چهارمحال و بختیاری، نمایش میدانی " حکایت پاطاق از زبان برز " به کارگردانی محمود فرضی نژاد در محدوده پایلوت طرح زاگرس در استان اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مضمون نمایش حکایت از سفر رشته کوه البرز سوار بر بال فرشته باران به سوی رشته کوه زاگرس و گوش سپردن به دردها و رنج­های این رشته کوه(عوامل تخریب زاگرس) داشت. این نمایش به پیشنهاد طرح زاگرس و با حضور معاون محیط طبیعی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم، اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر ونک، هیأت امنای مسجد جامع، مردم محلی و کارشناس فنی طرح زاگرس برگزار شد.

جشنواره تئاتر میدانی " زاگرس را نجات دهیم " با هدف ارتقاء سطح فرهنگ و آگاهی نسبت به مسایل زیست محیطی از طریق اجرای نمایش، در استان چهارمحال و بختیاری به همت طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس مرکزی برگزار شد.

این نمایش که رتبه دوم جشنواره را در زمینه بهترین کارگردانی کسب نموده بود به عنوان یکی از نمایش­های منتخب جهت اجرا در سایر محدوده های پایلوت طرح زاگرس، در میدان مرکزی شهر ونک واقع در محدوده دنا - ونک در شهرستان سمیرم به اجرا درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز